Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en met wat meer tech op 
nog niet van gehoord, maar ziet er wel netjes uit![]()
LONCIN is one of the largest motorcycle manufacturers, producing nearly 2 million motorcycles per year. LONCIN has been the Original Equipment Manufacturer for BMW Motorrad for more than 10 Years, producing more than 35,000 engines for BMW motorcycles. Our key business strategy is to build a reputation by producing quality products at a competitive price. In 2019, the MV Agusta entered an agreement with LONCIN to produce motorcycle for the Italian Manufacturer.
.
.
. En na 160k km (allez 140k km door mij) kun je er toch moeilijk afstand van nemen
.
. vind dat zo'n doodzonde om 10k+ te geven aan een moto
. https://www.vfmotos.be/vehicles/tracer-9gt/
. Een motor van 200-250kg met een vermogen dat ge meestal ziet bij een gemiddelde auto, is imho toch een beetje van het goede teveel.
Kmoet zeggen, kwas aant twijfelen tussen de Himalayan en CF Moto.Ik heb een Himalayan besteld, die heeft maar 24.1pk voor een 411cc en hij weegt dan nog eens bijna 200kg
Maar het totaalpakket rijdt naar het schijnt gewoon heel goed. Ook al veel mensen die er een RTW trip mee hebben gedaan, bv ItchyBoots en NathanThePostman.
.Ja, gewone 3.5mm jack zou ok moeten zijn. Bij mijn rijlessen kreeg ik zelf oortjes van de rijschool; was toen gewoon one-way communicatie van instructeur naar mij, dus ik kon zelf niets tegen hem zeggen, enkel luisteren.Heb informatie gevraagd bij de rijschool voor lessen . In de mail die ik terug kreeg staat dat ik oortjes niet mag vergeten om in contact te blijven met de instucteur , blijft dat gelijk de welke?

Idd is tegenwoordig de norm, zoals op het examen. Vind dat wel jammer! Ik heb zelf enkele uren les voor de eerste grote lockdown gehad en de rest erna. Voor de lockdown kreeg je zelf ook een micro bij de rijlessen (allez, toch bij de mijne) en kon je heen en weer babbelen met de instructeur, dat was echt plezantJa, gewone 3.5mm jack zou ok moeten zijn. Bij mijn rijlessen kreeg ik zelf oortjes van de rijschool; was toen gewoon one-way communicatie van instructeur naar mij, dus ik kon zelf niets tegen hem zeggen, enkel luisteren.