Moto Het Moto praat topic

Die achtjes zijn goed om op het examen te doen maar daarna nooit meer en ik zou het nu niet eens nog durven. Plus een SV650 of een ander handig machine van de rijschool is toch wel wat anders dan met een cruiser een 8tje te maken. Plus die van de rijschool mag krassen krijgen en hangt vol valbeugels, de mijne niet : P
Ik kon met mijn ST2 kortere 8-en maken dan met die mottige F650 van de rijschool.
 
Moest jij dan voor je lessen vanuit Leuven tot in Ham komen? :eek:
Ja haha :D maar dat vond ik niet erg. Heb het ook gedaan omdat de mensen van Mot-art ouders van een collega zijn. En ik had ook heel veel goeie dingen gehoord over hen. Binnenkort doe ik wel mijn openbare weg examen in Haasrode met eigen moto
 
Denk dat ze vooral dienen om je motor te beginnen beheersen.

Ik moet toegeven: denk dat ik 8'jes nu niet meer zou kunnen, traagrijden wel, maar belangrijker...vrees dat ik noodstop eerder zou tilten ipv goed uit te voeren. Kan me niet voorstellen hoe het moet voelen aan 70 alles toe te gooien.
Misschien toch nog eens ergens gaan doen op een verlaten terrein.
 
Traag rijden met een hypernerveuze 2 cil Duc
Plezant ze
It seperates the men from the japs.

mijn rijschool had 1cylinders, dat was helemaal feest :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De kogel is door de kerk: deze middag een Mirage Silver Himalayan besteld, normaal gezien wordt die de eerste helft van juni geleverd.

D3G_Silver_000_090221204752.jpg


Dealer was ook net bezig met een BSA van een klant die volgens hem uit WW2 stamde en waarmee hij graag naar Normandië zou reizen.
img_20210327_155147-jpg.2883578
 
Mijn pa is een motoliefhebber (en knutselt zelf aan moto's). Hebben jullie goede cadeau tips hierrond? Via het googelen kom ik op zo'n moto care kits uit, maar mogelijks is dat pure marketing brol?
 
"dat zeg ik liever niet" is dan nog een fatsoenlijker antwoord dan er zo mee rammelen ...
 
Precies, dat was inderdaad de mijn :)
Het rare is, ik heb de moto niet aan die mannen verkocht. Funny wat een parcour dat die moto doet.
 
Laatst bewerkt:
Hoe raar is dat?
Zit dus al 1 eigenaar tussen?
En te koop gezet aan jouw prijs, dus mits wat lager bieden gaat die al met verlies doorgezet worden.
 
Dat kan, of de kerel aan wie ik de moto heb verkocht heeft die aan die mannen doorverkocht, kan ook.
Ik weet één ding, ik koop geen tweedehands motor meer. Ik heb er zoveel kosten aan gehad.
 
Terug
Bovenaan