ik doe enkel de 8 stud versies.Is dat de enige die je mist? Want dan ben je wel vroeg begonnen met verzamelen!
dus het valt mee

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik doe enkel de 8 stud versies.Is dat de enige die je mist? Want dan ben je wel vroeg begonnen met verzamelen!

Ah damn inderdaad, wel dat is een domperIs Rivendell geen d2c zoals dat kasteel ?
plus ook zeer teleurstellende sets imoDie Jurassic Park 30 sets zijn echt overpriced gelijk zot! 40$ voor een 136 Piece setje?
yups, had liever 1 gezien van de beroemde JP poort, of een mooie grote van het visitor center..plus ook zeer teleurstellende sets imo
Lap ik weet al wat onze 2de hier op zijn bestel lijst gaat zetten.Die Jurassic Park 30 sets zijn echt overpriced gelijk zot! 40$ voor een 136 Piece setje?
yups, had liever 1 gezien van de beroemde JP poort, of een mooie grote van het visitor center..
Ik zei gisteren nog tegen mijn vriendin dat ik content ben dat ik ze niet echt mooi vindplus ook zeer teleurstellende sets imo

Is het moeilijk om dingen recht te zetten op zo'n golvende kast?Weer wat zaken er bij... 80's nostalgie:
Verdorie, De 8862 backhoe... Staat er eentje in de buurt te koop voor 80... Twijfel (heb net 8860 en 8880 gekocht).
#sarcasme enzodie planken liggen toch gewoon waterpas? het lijkt mij eerder door het profiel van die planken gezichtsbedrog te zijn
Het is de cameralens die heel die foto vervormd heeft...Veel herkenbaar uit mijn kindertijd hier
: Die rechtse boot, dat politiekantoor, ziekenhuis en die helikopter erachter, dat vliegtuig en die politiehelikopter daarnaast, die kraan aan de linkerkant. Ik ben nog altijd kwaad op de Sint dat die die rode trein nooit heeft gebracht.Nee toch? Dat is toch gewoon zo´n golvende kast? Enfin, de legplanken liggen wel vlak.#sarcasme enzoHet is de cameralens die heel die foto vervormd heeft...