Het LEGO-topic


Hoe ga ik in godsnaam uitleggen aan mijn vriendin dat ik een set van 500 euro wil kopen :)
+: ik heb geen vriendin dus ik hoef me aan niemand te verantwoorden
-: ik heb niemand die me tegen kan houden om €500 te geven aan een lego set... want idd
Een zoveelste overpriced licensed lego-set. Het ziet er zeker heel goed uit, maar €500, komaan seg.
 
Goh ja, de prijzen op de lego-store zijn altijd een beetje van de pot gerukt. Brickwatch later checken en zal wel goedkoper te vinden zijn op bol/amazon/fun/dreamland.

Die laatste hebben nog verbazend veel sets als goedkoopste, wie had dat gedacht?
 
Rivendell zet ik toch op het lijstje om aan te schaffen als ik hem iets goedkoper kan vinden nog.
Ik had eigenlijk zelf gehoopt op een micro-scale Minas Tirith, dat doet me toch nog niet iets meer dan Rivendell :D
 
Gewoon doen ;-)
hier staat er links en rechts wat lego in ons interieur.
Onopvallende stukkn weliswaar (porsche turbo, volkswagen t2), maar wel leuk om ze te zien staan.
Er is in elk geval aan begonnen, ik had er momenteel 4 (de 930, F40, Senna en Camaro). Vorige week de set van Mercedes gekocht en nu net nog 16 extra sets besteld.
 
de EVE & Wall.E Brickheadz besteld om op de kinderkamer te plaatsen :)

eerste set van Brickheadz dat ik effectief mooi vind tbh
 
Na 27 jaar eindelijk een groot stuk jeugdsentiment opgelost. Ik heb net Legoset 8868 gekocht. De enige Lego Technic "flagship set" van begin jaren '90 die ik nooit gekregen heb. Vader kocht vroeger altijd een grote technic-set als hij voor de laatste overtocht van zijn dienstperiode op de Canmar-lijn was, maar toen 8868 uit kwam had hij ze niet gevonden, en daarna is hij op het Verre Oosten gaan varen, en was het ook gedaan met de Lego. Lang niet de financiële middelen gehad om zorgeloos uit te kunnen geven aan zulke zaken, en nu wel.

Een mooie om in elkaar te steken op 11 juni (vaderdag). Alleen dan...


8868-1.png
 
Na 27 jaar eindelijk een groot stuk jeugdsentiment opgelost. Ik heb net Legoset 8868 gekocht. De enige Lego Technic "flagship set" van begin jaren '90 die ik nooit gekregen heb. Vader kocht vroeger altijd een grote technic-set als hij voor de laatste overtocht van zijn dienstperiode op de Canmar-lijn was, maar toen 8868 uit kwam had hij ze niet gevonden, en daarna is hij op het Verre Oosten gaan varen, en was het ook gedaan met de Lego. Lang niet de financiële middelen gehad om zorgeloos uit te kunnen geven aan zulke zaken, en nu wel.

Een mooie om in elkaar te steken op 11 juni (vaderdag). Alleen dan...


8868-1.png
Nice.
Nog aan een schappelijke prijs kunnen aankopen?
 
Nice.
Nog aan een schappelijke prijs kunnen aankopen?
Zo'n schappelijke prijs dat ik misschien ook nog 8880 gekocht heb. :shy::laugh:
Alléja, 't is altijd te duur voor wat het eigenlijk is, maar ik heb er zeker geen verzamelprijzen voor betaald. 't Was een prijs die ik er echt wel voor over heb/had om me terug even die zorgeloze 10-jarige te voelen.
 
Zo'n schappelijke prijs dat ik misschien ook nog 8880 gekocht heb. :shy::laugh:
Alléja, 't is altijd te duur voor wat het eigenlijk is, maar ik heb er zeker geen verzamelprijzen voor betaald. 't Was een prijs die ik er echt wel voor over heb/had om me terug even die zorgeloze 10-jarige te voelen.
Die staat hier nog op zolder. Hopelijk om eens samen met één van de kindjes in elkaar te zetten als ze groot genoeg zijn :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan