Het LEGO-topic

Laatste tijd veel sets met ontbrekende blokjes. Begint quality process bij Lego te haperen?

Deze ochtend samen met de jongens allebei een set aan het bouwen, de jongste een brandweerkazerne, de oudste een ruimtebasis en in allebei een stuk dat ontbreekt.
 
Laatst bewerkt:
In de brandweer kazerne zit zelfs een blokje dat nergens gebruikt wordt. :laugh:

Het staat vermeld achteraan in de partslist als 1x aanwezig, en het is ook aanwezig maar ik zie nergens waar het gebruikt moet worden. Al 3x door de ganse bouwinstructie gegaan :laugh: it's drivin' me nuts! Set 60320

 
lijkt mij iets dat zou gebruikt kunnen worden als spuitstuk van een brandweerslang?
Geen slang aanwezig in deze set.

Ondertussen dat boompje gebouwd en daar zaten er nog 2 in :laugh:

Moest wel 1 gebruiken voor de brandkraan en heb dus nog 2 reserve.
 
ik ben al een tijdje op zoek naar de speed champions set vd ford heritage edition
maar deze is bijna nergens te vinden aan normale prijzen
iemand tips?

Wat vind jij normale prijzen? Sealed start die op bricklink aan 41 euro. Bij enkel Belgische verkopers zit de set rond de 75 euro. Dat lijkt me eigenlijk niet zo abnormaal... De Lego prijs was ooit 50 euro.
 
Pre-Orderke gedaan van het nieuwe boeket met wilde bloemen :p. De madam vindt die Botanical Collection wel leuk en we hebben al de Bonzai en de Orchidee.. :). 49,99 Euro bij de Fun, beeld u in dat de Fun het goedkoopst is :p
 
De laatste tijd heb ik enkele sets bijgekocht. Geen al te grote maar wel leuke collectorsitems
Zo ben ik bezig met een collectie speed champions en wat botanicals.

ik vroeg me af hoe relevant het is om al die dozen te houden om de waarde van de set te behouden.
Vooral voor de kleine sets dan. <€75.
Ik heb nog de doos van de Porsche 911 (turbo/targa) en de Volkswagen T2 liggen. Die vind ik logisch om bij te houden.
 
De laatste tijd heb ik enkele sets bijgekocht. Geen al te grote maar wel leuke collectorsitems
Zo ben ik bezig met een collectie speed champions en wat botanicals.

ik vroeg me af hoe relevant het is om al die dozen te houden om de waarde van de set te behouden.
Vooral voor de kleine sets dan. <€75.
Ik heb nog de doos van de Porsche 911 (turbo/targa) en de Volkswagen T2 liggen. Die vind ik logisch om bij te houden.

Als je zeker bent dat je gaat verder verkopen, zou ik ze wel bijhouden. Elke extra euro is beter dan, veronderstel ik.
Als je ze plat vouwt nemen ze sowieso amper plaats in beslag.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan