Het LEGO-topic

Wat zijn momenteel de interessantste sites om tweedehands lego op te kopen/verkopen?

Ik denk dat je qua aanbod niets beter kan vinden dan bricklink? Ook om te verkopen lijkt me dat de ideale site.
Koopjes ga je daar zelden kunnen doen, aangezien iedereen de prijzen goed genoeg kent.

Op Facebook Market kan je soms wel koopjes vinden van onwetende mensen, maar het zal je veel tijd kosten om hiernaar op zoek te gaan tussen de mensen die dan weer juist denken dat ze een goudmijn op zolder hebben ontdekt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Patj
CD6D6FE4-C3BB-4B26-8CEF-5B1F9777A38A.jpeg

Laatste projectje opgehangen.
Tevreden van het resultaat :)
 
ik vind het wel knap zo, alleen dat de witte wagens er niet even goed uitspringen tov de witte achtergrond.
maar goed, eigen voorkeur ook.
 
ik vind het wel knap zo, alleen dat de witte wagens er niet even goed uitspringen tov de witte achtergrond.
maar goed, eigen voorkeur ook.

Het is de meest neutrale achtergrond die ik kon vinden, but I get the point had het ook in't begin.
Nu, LEGO brengt nog steeds nieuwe champions uit, dus wss worden er met tijd enkele vervangen :)
 
Leuk! Welke modellen zijn dat allemaal?
Mercedes F1, Mclaren P1? Ferrari F50? Ferrari .., Dodge Charger?
De autist in mij zou de f1 wel aan de buitenkant zetten en de grijze in het midden 😅
 
Leuk! Welke modellen zijn dat allemaal?
Mercedes F1, Mclaren P1? Ferrari F50? Ferrari .., Dodge Charger?
De autist in mij zou de f1 wel aan de buitenkant zetten en de grijze in het midden 😅
Ik denk nog een Countach (links onder) en Senna ( rechts onder?)
En die Ferrari lijkt de F8 te zijn?
 
Leuk! Welke modellen zijn dat allemaal?
Mercedes F1, Mclaren P1? Ferrari F50? Ferrari .., Dodge Charger?
De autist in mij zou de f1 wel aan de buitenkant zetten en de grijze in het midden 😅
Heb lang getwijfeld om de F1 aan de buitenkant te hangen, maar dan viel die zo uit de boot. Het klopt gelijk meer op de manier dat het nu is.
Is de kader ook van lego?
Nee, ben een kader in de ikea gaan halen (50x50) en heb me 4 grondplaten van 25x25 gekocht. Ik heb wel bij 3vd4 platen een beetje moeten afknippen omdat het er anders nie in paste. Dan gewoon de passe partout weggenomen en de legoplaat in de plaats gestopt
Ik denk nog een Countach (links onder) en Senna ( rechts onder?)
En die Ferrari lijkt de F8 te zijn?

De auto's zijn de Mercedes AMG, Mercedes F1, Dodge F&F, Lambo Countach, Ferrari F8 en de Koenigsegg
 
Heb lang getwijfeld om de F1 aan de buitenkant te hangen, maar dan viel die zo uit de boot. Het klopt gelijk meer op de manier dat het nu is.

Nee, ben een kader in de ikea gaan halen (50x50) en heb me 4 grondplaten van 25x25 gekocht. Ik heb wel bij 3vd4 platen een beetje moeten afknippen omdat het er anders nie in paste. Dan gewoon de passe partout weggenomen en de legoplaat in de plaats gestopt


De auto's zijn de Mercedes AMG, Mercedes F1, Dodge F&F, Lambo Countach, Ferrari F8 en de Koenigsegg
Aha, ik wist zelfs niet dat er 1 van de Jesko was :D
Die AMG zou je uit bovenaanzicht wel nooit herkennen :p
 
Dat is persoonlijke voorkeur denk ik.
Kvind het wel oké zo. Specifieke reden waarom met de snuit naar de beneden "beter" zou zijn?
Geen specifieke reden. Ik zou het leuker vinden om naar de snuit van de wagen te kijken dan naar de kont. Puur persoonlijke voorkeur dus :p
 
Ik heb wat Star Wars helmen staan op een schap in de living en de piramide van Gizeh op mijn dressoir.
Op mijn slaapkamer komt die Chevy en wss de Delorian ook nog.

Ik maak mezelf graag wijs dat gewone decoratie ook zo duur is 😅
 
Hier hebben lang al die grote auto's gestaan, maar de dochter wil daar dan graag mee spelen, bijgevolg zijn die nu naar de kelder verhuisd...
 

Hoe ga ik in godsnaam uitleggen aan mijn vriendin dat ik een set van 500 euro wil kopen :)

Veel plezier met de tiles op het dak, my god..
Een zoveelste overpriced licensed lego-set. Het ziet er zeker heel goed uit, maar €500, komaan seg.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan