Het LEGO-topic

Mijn enige Lego ervaring de laatste jaren. Bedankt @Coolblue :love:

Busje is ongeveer 22cm lang, 6cm breed en net geen 9cm groot. Leuk cadeautje bij de bestelling :)
image.jpg
 
De laatste tijd zie ik regelmatig reclame passeren van the block zone.
Iemand die hier al eens iets van gebouwd heeft? I know, niet officieel lego maar die builds zien er wel wreed cool uit.

Mclaren P1

Mclaren Senna
 
Zijn dat dan soort van mocs met echte Legoblokken? want die zien er idd wel goed uit precies
 
Zijn dat dan soort van mocs met echte Legoblokken? want die zien er idd wel goed uit precies
Ze gebruiken geen officiële legoblokken en de sets worden ontworpen door verschillende mensen. Ik denk ook gewoon enthousiastelingen die iets ontwerpen thuis. The blockzone maakt er dan een verkoopbare set van. Handleiding is niet altijd incl. Die koop je dan rechtstreeks van de ontwerper. Daar moet je soms wel op letten. Kan de prijs toch wat omhoog halen. De 2 die ik hier had gezet zijn wel incl handleiding.
En sommige kan je nog wat customizen of ook remote controlled maken.

Kga eens moeten kijken om mijn vintage-collectie hier ook eens te posten. Tijdens de lockdowns had ik mijn kist eens naar beneden gehaald (het enige speelgoed dat ik bewaard heb uit mijn kindertijd) en alle sets eens in elkaar gestoken met de vriendin om te zien hoe compleet ze nog waren. Kgeloof op alle sets samen was ik slechts een 12tal items kwijt. Ik zou ze nog altijd eens moeten nabestellen.
Na de buildfrenzy dan alle sets apart verpakt en weer netjes opgeborgen. Het stond hier bomvol in de eetkamer 🤣
 
Laatst bewerkt:
De laatste tijd zie ik regelmatig reclame passeren van the block zone.
Iemand die hier al eens iets van gebouwd heeft? I know, niet officieel lego maar die builds zien er wel wreed cool uit.

Mclaren P1

Mclaren Senna

Als je fake Lego wil, heb je véél goedkopere alternatieven dan wat ik op die site zie staan. ;) sommige van die modellen vind je op andere sites voor 50 tot 100 euro goedkoper. Even goed zoeken dus als je er interesse in hebt.
 
Als je fake Lego wil, heb je véél goedkopere alternatieven dan wat ik op die site zie staan. ;) sommige van die modellen vind je op andere sites voor 50 tot 100 euro goedkoper. Even goed zoeken dus als je er interesse in hebt.
Het maakt mij weinig uit of het officieel of fake is maar ze bieden gewoon veel meer builds aan dan lego in dat genre. Het lijkt me wel dat als je prijs/aantal stuks vergelijkt dat je daar toch al goedkoper zit dan bij lego. Als ik er wat reviews over lees geven ze over het algemeen aan dat het kwalitatief gerief is.
Maar geef gerust wat tips waar te zoeken. 😀
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan