Het LEGO-topic

Bij release kopen aan volle pot met een flauwe gwp kan bijna geen "investering" zijn :)

Ik ga er dus van uit dat hij een grote piraten fan is :D

Zo zwaar aan het twijfelen om alles van one piece te bestellen en ik maak normaal geen lego :unsure:

Noob vraag, zijn er periodes in het jaar dat ze mooie korting geven of is het vooral kijken en hopen op korting in een lokale winkel?

Zo zwaar aan het twijfelen om alles van one piece te bestellen en ik maak normaal geen lego :unsure:

Noob vraag, zijn er periodes in het jaar dat ze mooie korting geven of is het vooral kijken en hopen op korting in een lokale winkel?
Vooral kwestie om Brickwatch in de gaten te houden, kan mij herinneren dat meestal Black Friday een periode is dat er wel eens mooie kortingen zijn. Kweet echter niet of dat nu nog het geval is. Laatste set die ik kocht is ondertussen ook alweer bijna 3 jaar geleden.
Was toen de Ferrari SP3 Daytona eind 2022, toen met Black Friday, in Dreamland.
Zou mij wel de Ferrari F1 nog willen aanschaffen tegen het eindejaar.

Bij release kopen aan volle pot met een flauwe gwp kan bijna geen "investering" zijn :)

Ik ga er dus van uit dat hij een grote piraten fan is :D

Ik heb zelf niet zoveel met Pirates of the Caribbean, maar ik vind dat kompas wel mooi gemaakt. Persoonlijk had ik er wel liever een extra scène met minifigures bij gezien. Op de secundaire markt gaat het blijkbaar vrij gemakkelijk weg voor €50 à €70. Tel daar de controller bij die je voor zo’n €20 kan verkopen en dan heb je eigenlijk best een mooie korting als je er wat moeite in steekt.

Lego als investering zal ik wel nooit echt begrijpen. Om er echt grote winsten uit te halen lijkt het me vooral een kwestie van geluk hebben, zoals bij de originele Black Pearl, die nu richting de €1000 gaat, maar dat is vooral dankzij de minifigures.

edit: ondertussen al backorder in november en de GWP's zijn uitverkocht. Kompas gaat al voor tegen de €100 op Bricklink.

Laatst bewerkt:
Art Factory van de opkomende BrickLink Designer Series was nog een beetje een twijfelgeval bij mij, maar na het zien van de designer video helemaal niet meer. :love2: Zitten heel leuke details in dat gebouw en vind hem misschien wel beter dan de modulars van Lego zelf de laatste jaren.

Als je alle one piece sets wil, uitgezonderd de 2 brickheads die lego store exclusive zijn kom je momenteel rond de 460€. Momenteel blijft de prijs redelijk hetzelfde.
Ik heb ze allemaal en the going merry vind ik het best. De kleinere sets zijn meer speel sets alhoewel shanks en luffy met stretched arms wel leuk zijn. De baratie is de grootste maar aangezien deze niet is zoals de anime vindt ik het wat tegenvallen en ook nog veel stickers.

Laatst bewerkt:
Interesse ih ridderskasteel van 400 euro, vooral nostalgische redenen en als cadeau later voor zonen.

Maar op aliexpress zie ik dezelfde set staan voor 135 euro, is dat dan chinese kopie gemaakt van chinesium blokjes oid?

Interesse ih ridderskasteel van 400 euro, vooral nostalgische redenen en als cadeau later voor zonen.

Maar op aliexpress zie ik dezelfde set staan voor 135 euro, is dat dan chinese kopie gemaakt van chinesium blokjes oid?
Ik heb geen ervaring met copycat Lego van Ali Express, dus kan daar niet over meespreken.

Maar als je het kasteel bij Lego zelf wil kopen, wacht je best niet te lang meer, want dat gaat waarschijnlijk eind dit jaar uit productie. Er is (althans volgens Brickwatch) nooit echt deftige korting geweest op die set, dus de beste optie is om te wachten tot Lego nog eens een actie doet met dubbele punten. Komende maanden goed uitkijken dus, met black friday etc. in het vooruitzicht.

Ook dat 3 in 1 kasteel gekocht

+

Viking village voor 109
Piratenschip set 31109 voor 82

Komend weekend op lego zelf lions heart kasteel kopen als er nieuwe bonussen zijn

En dan ben ik wel even zoet..

Lego World Utrecht, de moeite? Wel leuke diorama's als ik zo op YouTube zie.

Aan het overwegen om Bricks and More in Geel dit jaar over te slaan en naar Utrecht te gaan, maar de prijs per persoon is wel zeer hoog voor wat het is. Plus dan nog eens de verplaatsing, etc.

Game Boy besteld bij Dreamland aan 25% korting (raar dat Brickwatch dit niet toont).

Gaat volgens mij vlotjes 1 van de best verkopende sets worden van de laatste jaren.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan