Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vooral kwestie om Brickwatch in de gaten te houden, kan mij herinneren dat meestal Black Friday een periode is dat er wel eens mooie kortingen zijn. Kweet echter niet of dat nu nog het geval is. Laatste set die ik kocht is ondertussen ook alweer bijna 3 jaar geleden.Zo zwaar aan het twijfelen om alles van one piece te bestellen en ik maak normaal geen lego
Noob vraag, zijn er periodes in het jaar dat ze mooie korting geven of is het vooral kijken en hopen op korting in een lokale winkel?
Bij release kopen aan volle pot met een flauwe gwp kan bijna geen "investering" zijn
Ik ga er dus van uit dat hij een grote piraten fan is![]()
Zitten heel leuke details in dat gebouw en vind hem misschien wel beter dan de modulars van Lego zelf de laatste jaren.Als je alle one piece sets wil, uitgezonderd de 2 brickheads die lego store exclusive zijn kom je momenteel rond de 460€. Momenteel blijft de prijs redelijk hetzelfde.Zo zwaar aan het twijfelen om alles van one piece te bestellen en ik maak normaal geen lego
Noob vraag, zijn er periodes in het jaar dat ze mooie korting geven of is het vooral kijken en hopen op korting in een lokale winkel?
Ik heb geen ervaring met copycat Lego van Ali Express, dus kan daar niet over meespreken.Interesse ih ridderskasteel van 400 euro, vooral nostalgische redenen en als cadeau later voor zonen.
Maar op aliexpress zie ik dezelfde set staan voor 135 euro, is dat dan chinese kopie gemaakt van chinesium blokjes oid?
+1Ik heb het 3-in-1 kasteel gekocht op Amazon. 10 euro extra korting door de Amazon septemberdagen ofzo, dus dat was een buitenkansje.

Merci beaucoup voor de tip! Dat is bij deze mijn eerste bestelling bij CDiscount. Wordt een goeie toevoeging aan de 10305.10332 middeleeuwse markt voor 155 bij CDiscount dankzij codes HELLO10 en COCORICO15
Niet slecht voor 3304 bricks