Wat decoratie aan het maken voor de Lego Halloween hoek.
Voor in een antieke fotokader:
Voor in een antieke fotokader:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was van plan enkel de going Merry te kopen, ik heb ondertussen alle one piece sets gekocht. En ik heb nog niet alle wanted posters, 5 keer kuroDe Going Merry besteld op bol.com!
110 euro met dan nog es 6%, ben ik tevreden mee
Kijk er naar uit om hem te bouwen

Das inderdaad wel een koopje, via tweedehands dan?Vandaag 2de rivendell gescoord om de uitbreiding te maken van rebrickable. 275 euro, wat een koopje
www.lego.com
Neen op de rommelmarkt gevondenDas inderdaad wel een koopje, via tweedehands dan?
Same, gaat mijne zoon heel leuk vinden.Naar deze kijk ik uit voor de speed champ collectie van me
![]()
Bliksem McQueen 77255 | Disney™ | Officiële LEGO® winkel BE
LEGO® Speed Champions ǀ Bliksem McQueen bouw- en speelsetwww.lego.com
De lego die vorig jaar op zolder gevonden is, is intussen gemaakt en gesorteerd.
Wel niet altijd volledig.
Iemand een idee naar de waarde?
Is vooral jaren 80 en 90.
Yes, my thoughts exactly! Of ne grote Snorlax!Ik ben al aan het sparen voor die Pokémon set van volgend jaar in februari die 650 euro zal kosten
UCS CHARIZARD AUB
Ik vind dat eigenlijk nog wel een coole set.En lelijk!
Heel underwhelming eigenlijk. Wil ook niet weten hoeveel van die $1000 er naar Disney vloeit want die licensing fees gaan niet van de poes zijn.
Ik vind dat eigenlijk nog wel een coole set.
Ben wel fan van die sets die allemaal film scenes weergeven. En die je gewoon sober in je huis kan plaatsen. Zoals die jurassic park set met de 2 explorers. Ben die net aan het afwerken. Prachtige set.
Idem met die Batman set. Waar de batcave keurig achter het Batman logo zit. (Ook wel te duur imo)
Los daarvan, ga ik daar uiteraard nooit 1000 euro aan geven.
Domme vraag, maar wrm 3 van dezelfde?Heb net 3 black pearls gekocht.![]()
Heb net 3 black pearls gekocht.![]()
Ai niet wenen @Tomski
Om te stockeren en daarna te verkopen met winst? Dan hoop ik stiekem dat u doos in 7 stukken toekomt zodat ge los onder de prijs moogt verkopen.Heb net 3 black pearls gekocht.![]()