Het LEGO-topic

De lego die vorig jaar op zolder gevonden is, is intussen gemaakt en gesorteerd.
Wel niet altijd volledig.
Iemand een idee naar de waarde?
Is vooral jaren 80 en 90.

De lego die vorig jaar op zolder gevonden is, is intussen gemaakt en gesorteerd.
Wel niet altijd volledig.
Iemand een idee naar de waarde?
Is vooral jaren 80 en 90.

Je kan op Bricklink kijken voor hoeveel een set verkocht wordt. Ik vind de prijzen daar wel nogal opgeblazen, want op Vinted en 2dehands staan ook heel veel vintage sets en vaak voor beduidend minder. Op het zicht zie ik niet meteen een set die echt veel waard is. De meeste zullen tussen de €5 à €25 gaan als ze compleet zijn, en de Space Police Striker misschien voor €70 als de elektrische stukken nog werken.

Laatst bewerkt:
En lelijk!
Heel underwhelming eigenlijk. Wil ook niet weten hoeveel van die $1000 er naar Disney vloeit want die licensing fees gaan niet van de poes zijn.
Ik vind dat eigenlijk nog wel een coole set.

Ben wel fan van die sets die allemaal film scenes weergeven. En die je gewoon sober in je huis kan plaatsen. Zoals die jurassic park set met de 2 explorers. Ben die net aan het afwerken. Prachtige set.

Idem met die Batman set. Waar de batcave keurig achter het Batman logo zit. (Ook wel te duur imo)

Los daarvan, ga ik daar uiteraard nooit 1000 euro aan geven.

Ik vind dat eigenlijk nog wel een coole set.

Ben wel fan van die sets die allemaal film scenes weergeven. En die je gewoon sober in je huis kan plaatsen. Zoals die jurassic park set met de 2 explorers. Ben die net aan het afwerken. Prachtige set.

Idem met die Batman set. Waar de batcave keurig achter het Batman logo zit. (Ook wel te duur imo)

Los daarvan, ga ik daar uiteraard nooit 1000 euro aan geven.

Ik vind het ook wel niet lelijk. Toch veel iconische scènes in een diorama met veel play features. Wel veel stickers blijkbaar en ongelooflijk duur.

Zonet een mooi Youtube kanaal ontdekt van een creator die stop motion Lego video’s maakt van koken.

Voorbeeld:

Black Pea... erm Jack Sparrow's Pirate Ship besteld en meteen twee GWP's. Geen idee of het nodig was, maar ben er wel voor opgebleven. Er was wel een queue op de website.

Heb net 3 black pearls gekocht. :cool:
Om te stockeren en daarna te verkopen met winst? Dan hoop ik stiekem dat u doos in 7 stukken toekomt zodat ge los onder de prijs moogt verkopen.

Als het is om cadeau te doen aan familie of vrienden heb ik niks gezegd 😅

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan