Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moets het zijn, vanaf vandaag is het weer 2x punten op een 100-tal sets. Ik vrees wel dat het Lion Knights Castle er niet tussen staat. Bij een volgende 2x aanbieding dan mssn?Iemand een idee wanneer Lego nog eens een actie doet met 2x of 4x Lego-punten? Hebben ze daar een vast patroon voor of is dat eerder random? Ik bestel zelf bijna nooit bij Lego zelf, dus heb hier echt geen idee van.
Het is omdat ik graag de set "Lion Knights' Castle (10305)" zou willen bestellen, maar die is dus nog nooit in korting geweest bij retailers... (allez, toch maar een korting van slechts 10 euro volgens Brickwatch). Deze set zou eind dit jaar discontinued worden (samen met "Medieval Town Square"). De beste optie die je dan hebt is kopen bij Lego zelf met minstens dubbele punten en eventueel nog een interessante GWP...

Thanks voor de heads-up! Dat lijkt dus wel redelijk "random" te zijn dat die 2X punten acties lopen en jammer genoeg ook niet altijd voor alle sets...Moets het zijn, vanaf vandaag is het weer 2x punten op een 100-tal sets. Ik vrees wel dat het Lion Knights Castle er niet tussen staat. Bij een volgende 2x aanbieding dan mssn?
Als een set op het einde van het jaar 'retired' is de kans er ook wel dat er met Black Friday en dergelijke wat kortingen op komen (van 10 tot 30%). Je kan het tot dan een kans geven?![]()
Coole set, belachelijke prijsDe Black Pearl is nu officieel aangekondigd op de Lego website. Ik was van plan om die op dag 1 te kopen, maar ik vind de GWP wat teleurstellend, alsook het laag aantal minifigures en gebrek aan interieur. Ik had gehoopt op een schip zoals de Barracuda, imo een mooier schip en bijna de helft van de prijs.
Misschien dat ik mij eens laat gaan en in de plaats voor €200 aan stukken bestel op Bricklink om mijn Red Beard Runner aan te passen en deze MOC te maken, maar dan heb je niet die ROI van een officiële set natuurlijk.
Idd zeer jammer... Dan is het bij mij ook volledig gedaan met op de Lego-site zelf te kopen waarschijnlijk... Heb de laatste jaren daar wel enkel nog punten verdiend door aankopen van de BrickLink series sets (omdat het niet anders gaat). En dan de verdiende punten gebruiken voor korting op de volgende BrickLink series.pfff, geen kortingsbonnen meer te krijgen met je Lego Insiders punten
Dan is het bij mij ook gedaan met online de officiële prijs te betalen hoor.
Okay, des te beter dan.Euh gasten, het systeem is veranderd maar je kan nog steeds korting krijgen met je insiderspunten. Ipv in te wisselen voor een bon, kan je de korting nu gewoon laten toepassen bij de check-out.
Ik kon er al niet goed aan uit, want in mijn history van orders had ik blijkbaar in februari dit jaar dat "nieuw systeem" van kortingen al eens toegepast precies. Maar ben er niet zo vertrouwd mee allemaal, want koop amper bij Lego zelf.Die van de Ikea, van 1 of 1.2 lWelke zakjes gebruiken jullie om de stukjes in te verzamelen als jullie ze storen in de doos als alternatief voor de originele zakjes?
ikea herafsluitbare zakjes.Welke zakjes gebruiken jullie om de stukjes in te verzamelen als jullie ze storen in de doos als alternatief voor de originele zakjes?
iemand tips om de speed champions te displayen?
ik zou graag een soort display kast willen zoals deze.
weet er iemand of de autos nog passen met die glazen schuifdeur erin?Inter Link - Verzameldisplaykast - Hangende vitrinekast - Wandvitrinekast - Glazen vitrinekast - Wandvitrinekast - Hangende plank - MDF - Zwart/Wit (80x60x9,5 cm) Collecty Zwart : Amazon.nl: Wonen & keuken
Inter Link - Verzameldisplaykast - Hangende vitrinekast - Wandvitrinekast - Glazen vitrinekast - Wandvitrinekast - Hangende plank - MDF - Zwart/Wit (80x60x9,5 cm) Collecty Zwart : Amazon.nl: Wonen & keukenwww.amazon.nl
hmm na wat opzoekwerk is de binnenruimte door de schuifdeuren maar 6.5cm dat is te weinig vrees ik.
leek me een leuke oplossing spijtig genoeg