kunnen ze schuin erin gezet worden? op hun zijkant schuin staandIk heb die kast, geprobeerd zonet en die kunnen er dus idd niet in
het glas eruit laten is wel stom maar zou dan wel werken wss
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kunnen ze schuin erin gezet worden? op hun zijkant schuin staandIk heb die kast, geprobeerd zonet en die kunnen er dus idd niet in
kunnen ze schuin erin gezet worden? op hun zijkant schuin staand
het glas eruit laten is wel stom maar zou dan wel werken wss
Efkes met foto en een recente speed champion:
![]()
![]()
(wel nog altijd onder 10c/pc)
)Ik vind het kasteel wel zeer geslaagd, mooier (kleurrijker) dan het vorige (Mountain Fortress).De nieuwe Bricklink series 6 prijzen zijn bekend. My 2 cents:
- Mooi kasteel, maar ben niet zo into ridders enzo
- Sequoia trail.. Mooie Sequoia maar verder niet zo speciaal
- Art factory is wel ne mooie modular
- Gold Mine is mijne favoriet, alleen jammer van de prijs(wel nog altijd onder 10c/pc)
- Off Road Adventure vind ik ook wel leuk gedaan, maar de build lijkt mij niet zo speciaal (veel tijd in grond en steen)

pfff, geen kortingsbonnen meer te krijgen met je Lego Insiders punten
Dan is het bij mij ook gedaan met online de officiële prijs te betalen hoor.
Idd zeer jammer... Dan is het bij mij ook volledig gedaan met op de Lego-site zelf te kopen waarschijnlijk... Heb de laatste jaren daar wel enkel nog punten verdiend door aankopen van de BrickLink series sets (omdat het niet anders gaat). En dan de verdiende punten gebruiken voor korting op de volgende BrickLink series.
Net eens gekeken en daar zit toch veel brol tussen in die awards die je nog kan claimen met Lego-punten.
Euh gasten, het systeem is veranderd maar je kan nog steeds korting krijgen met je insiderspunten. Ipv in te wisselen voor een bon, kan je de korting nu gewoon laten toepassen bij de check-out.
Heb overal gekeken maar het is overal 199,99 euro, geen enkele winkel die iets van korting deed (bol, dreamland...)
Deze besteld voor mijn Halloween themadressoirHeb overal gekeken maar het is overal 199,99 euro, geen enkele winkel die iets van korting deed (bol, dreamland...)
Komt bij het spookhuis, de pompoen en de spookschuur.
![]()
Breek jij dan alles elke keer af of staat alles per thema op zolder?

Alles in bakken op zolder. Niet afbreken nee. Toch niet als het in de bak past![]()
Kostelijk grapke, als ge elk jaar wat wil uitbreiden voor kerst en halloween, maar wel knap!
Hier toch al Lego voor kerst erdoor gekregen.
My guess... een Pokemon Stadium met tiental buildable Pokemon ofzo?Ik ben al aan het sparen voor die Pokémon set van volgend jaar in februari die 650 euro zal kosten
UCS CHARIZARD AUB
12 000 kronen hier. En die GWP ziet eruit alsof ze een deel van de set opzettelijk als GWP geven.Pff die doorsnede van de Death Star... 1000 euroloekes alstublieft

Idem. Laatste dat ik ervan wist is dat de eerste twee sets die gaan uitgebracht worden, resp. 60 en 200 dollar gaan kosten? Is er al nieuwere info?Ik ben al aan het sparen voor die Pokémon set van volgend jaar in februari die 650 euro zal kosten
UCS CHARIZARD AUB

My guess... een Pokemon Stadium met tiental buildable Pokemon ofzo?
En lelijk!Pff die doorsnede van de Death Star... 1000 euroloekes alstublieft