Godver das snel een mooie korting… benieuwd of er nog gaan volgen.LEGO The Legend of Zelda - Grote Deku-boom 2-in-1 (77092)
209,99 euro in plaats van 299,99 euro.
Is volgens Brickwatch nog nooit in promo geweest.
Maar heb al te veel..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Godver das snel een mooie korting… benieuwd of er nog gaan volgen.LEGO The Legend of Zelda - Grote Deku-boom 2-in-1 (77092)
209,99 euro in plaats van 299,99 euro.
Is volgens Brickwatch nog nooit in promo geweest.
Godver das snel een mooie korting… benieuwd of er nog gaan volgen.

Maar heb al te veel..
Daarom ben ik een groot deel van mijn (sealed) collection aan het verkopen...
www.bricksup.co.uk
Mooi!De nieuwe modular van 2025 is leaked:
![]()
First Leaked Images of LEGO Icons 10350 Tudor Corner Modular Building | January 2025
A residential townhouse, an Airbnb and a fish and chip shop - the 2025 LEGO Modular Building has been rumoured to be many different things but it turns out that all of these rumours are somewhat true. This is because we have our first leaked image of the LEGO Icons model which is now confirmed...www.bricksup.co.uk
Ziet er wel leuk uit! Vond het Natural History Museum van vorig jaar iets minder.
Kga daar zelf best ook es aan beginnen om weg te doen wat ik nooit ga bouwen.Oh boy, jammer dat ik deze gemist heb! Zelda-fan van het eerste uur hier, maar die Zelda Lego-set is zo bizar duur...
Zéér herkenbaar.Daarom ben ik een groot deel van mijn (sealed) collection aan het verkopen...
Laat gerust weten mocht je castle/medieval sets hebben die weg mogen!Kga daar zelf best ook es aan beginnen om weg te doen wat ik nooit ga bouwen.
nope sorry, das net hetgeen waar mijn focus op ligtLaat gerust weten mocht je castle/medieval sets hebben die weg mogen!
Gaat iemand naar de LEGO beurs in Antwerpen dit weekend?
Ik ga wel, deze middag.Gaat iemand naar de LEGO beurs in Antwerpen dit weekend?