Gisteren geweest. Blijft altijd de moeite. Zeker die Great Ball Contraption.Gaat iemand naar de LEGO beurs in Antwerpen dit weekend?
De zweetgeur hier en daar moet je er wel bijnemen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren geweest. Blijft altijd de moeite. Zeker die Great Ball Contraption.Gaat iemand naar de LEGO beurs in Antwerpen dit weekend?

Ziet er wel nice uit inderdaad.Dit weekend ook de nieuwe set Endurance gekocht. Vooral omdat die prachtig zou staan op onze kastZiet er ook gewoon zalig uit
.Oh ik ook hoor. Ik wissel 2maal per jaar af wat er op de kast staat denk ik.Ziet er wel nice uit inderdaad.
Maar heb al plaatsgebrek.

De vuurtoren heb ik zonet besteld.Oh ik ook hoor. Ik wissel 2maal per jaar af wat er op de kast staat denk ik.
Momenteel is het de wereldbol (welke redelijk saai wa som te bouwen). En daarvoor de vuurtoren (nog steeds een van mijn favoriete sets).
Oei, fuckLighthouse was voor 172 te krijgen vorig weekend op cdiscount (2e set - 50%). Zo home alone + lighthouse voor 344 eur kunnen kopen.

Ah damn, gemist dan.Lighthouse was voor 172 te krijgen vorig weekend op cdiscount (2e set - 50%). Zo home alone + lighthouse voor 344 eur kunnen kopen.
Graag een foto van de boot als het af is, indien de moeite zou ik die durven aan het app aan zee te zetten bij de grootouders ter vervanging van een bootje die bijna uiteen valt.Hier ook The Endurance gekocht om uit te zetten
Samen met een paar Xmas themed sets voor onder de kerstboom.
Oei, zal nog niet voor direct zijn van mij.Graag een foto van de boot als het af is, indien de moeite zou ik die durven aan het app aan zee te zetten bij de grootouders ter vervanging van een bootje die bijna uiteen valt.