Het LEGO-topic

Voor de snelle: grote kortingen en gratis shipping met code freeshippingday op lightmybricks.eu

Ben een tijd geleden ook terug in het LEGO gebeuren gerold. Ik heb nu een redelijk aantal aparte leuke sets (Ferrari Daytona, McLaren P1, Harry Potter, Optimus Prime, Piramide van Gizeh, Van Gogh schilderij, space shuttle, lighthouse,...).

Nu wou ik graag beginnen met grootschalig een thema op te bouwen, wou eerst middeleeuwen nemen maar veel sets zijn allang niet meer te krijgen en verkopen aan torenhoge prijzen.
Dus dacht ik om beter het LEGO city thema uit te bouwen, daar zijn nog veel sets van verkrijgbaar aan aanvaardbare prijzen. Lijkt mij ook heel tof omdat je dan verschillende thema's (politie, brandweer, winkelstraat, trein, haven,...) kan combineren.

Er zijn er echter wel heel veel en wou er met de black friday promo's nu een aantal halen, maar als er mensen zijn die zeggen die sets moet je zeker nu nemen nu ze zo goedkoop zijn om te beginnen ?
Een tweetal die ik gevonden heb zijn LEGO City Politiegevangeniseiland 60419 (-37% bij Dreamland) en LEGO City Passagierssneltrein 60337 (-35% bij Dreamland).

Laatst bewerkt:
Dit weekend toch ook 2 sets gekocht.
Vrijdag of zaterdag de Notre Dame op Bol.com. Stond aan 3,15cent per steen ofzo dus topdeal.
Dit weekend ook de nieuwe set Endurance gekocht. Vooral omdat die prachtig zou staan op onze kast 😅 Ziet er ook gewoon zalig uit

Ben dit weekend aan de Avenger tower begonnen. Zit bijna halfweg denk ik. Maar nu een hele tijd geen tijd, dus zal wel blijven liggen.

Ziet er wel nice uit inderdaad.
Maar heb al plaatsgebrek :frown:.
Oh ik ook hoor. Ik wissel 2maal per jaar af wat er op de kast staat denk ik.
Momenteel is het de wereldbol (welke redelijk saai wa som te bouwen). En daarvoor de vuurtoren (nog steeds een van mijn favoriete sets).

Oh ik ook hoor. Ik wissel 2maal per jaar af wat er op de kast staat denk ik.
Momenteel is het de wereldbol (welke redelijk saai wa som te bouwen). En daarvoor de vuurtoren (nog steeds een van mijn favoriete sets).
De vuurtoren heb ik zonet besteld.

Er staat dat het met Select-korting is, maar da's een foutje denk ik.

Er zijn nu wel andere sets met Select-korting:

Select-korting op exclusieve LEGO sets

Lighthouse was voor 172 te krijgen vorig weekend op cdiscount (2e set - 50%). Zo home alone + lighthouse voor 344 eur kunnen kopen.
Ah damn, gemist dan.
Die vuurtoren is wel een set die ik graag zou willen maar vind die overpriced voor wat het uiteindelijk is.

De Sint bracht voor de zoon oa :

Zeker die hangers zijn tof voor in de boom

Bijlagen

• 17335593005815183191452435195789.jpg
    17335593005815183191452435195789.jpg
    4,5 MB · Weergaven: 14
Hier ook The Endurance gekocht om uit te zetten 😀
Samen met een paar Xmas themed sets voor onder de kerstboom.
Graag een foto van de boot als het af is, indien de moeite zou ik die durven aan het app aan zee te zetten bij de grootouders ter vervanging van een bootje die bijna uiteen valt.

Graag een foto van de boot als het af is, indien de moeite zou ik die durven aan het app aan zee te zetten bij de grootouders ter vervanging van een bootje die bijna uiteen valt.
Oei, zal nog niet voor direct zijn van mij.
Maar mss kunnen andere leden hun boot posten eenmaal die af is ☺️

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan