Het LEGO-topic

heb je ook plaats om die allemaal te zetten? Ik kom nu al plaats te kort en heb maar enkele Star wars ships
Bijlange niet. Da's ook beetje de reden waarom ze nog in de doos zitten.

Bowser, de t-rex van Jurassic Park en de NES staan wel uit, maar da's al.

Voor zowel de Prime als Bumblebee zijn de Ransom Fern rebrickables echt wel een dikke aanrader.

Het is crazy hoe goed hij Bumblebee heeft gemaakt met de bestaande onderdelen imo.
Ok het gaat niet meer transformen, maar als display model is het zooooo veel beter.

Nog 3 sets gescoord voor de feestdagen :D ho ho ho, merry christmas!

10293_alt1.jpg

40573_alt1.png

40499_alt1.jpg

Ik heb afgelopen week de falcon 2e hands op de kop kunnen tikken. Nu kan die mooi staan langs de death star en de star destroyer 🤩

Avengers Tower is nu 375€ bij Toychamp. Berichtje van Brickwatch gekregen. Voor die prijs kon ik het toch niet laten, verjaardagscadeautje voor mezelf :fingerguns:

30 minifigs :oi22:

Nog 3 sets gescoord voor de feestdagen :D ho ho ho, merry christmas!
Hier ook bezig met het bouwen van de kerstsets. Die boom en slee heb ik ook maar ik heb een andere set qua huizen.
Aan het twijfelen om die nieuwe ook nog aan te schaffen maar ik ga waarschijnlijk mijn geld sparen om toch te plooien voor Diagon Alley, kwestie van mijn HP diorama groter te maken.

Hier ook bezig met het bouwen van de kerstsets. Die boom en slee heb ik ook maar ik heb een andere set qua huizen.
Aan het twijfelen om die nieuwe ook nog aan te schaffen maar ik ga waarschijnlijk mijn geld sparen om toch te plooien voor Diagon Alley, kwestie van mijn HP diorama groter te maken.

De Weg is Weg staat hier ook nog stof te vergaren om te bouwen, samen met Grimboud plein, Zweinstein en Goudgrijp bank.

De Weg is Weg staat hier ook nog stof te vergaren om te bouwen, samen met Grimboud plein, Zweinstein en Goudgrijp bank.
Hogwarts is hier net af en de bedoeling is om de kast verder op te vullen met wat kleine sets errond en dan Diagon Alley aan de andere kant met de express ertussen. Ik heb al een heleboel liggen om te bouwen maar de 2 grote sets van de "Londen kant" van mijn kast moet ik dus nog kopen. Het helpt wel niet dat die dingen enkel op lego zelf te krijgen zijn en dus nooit in korting gaan.

Deze 2 sets zijn er al, daar ga ik nu verder rond bouwen, samen met de kinderen.
En gaan wat leuke thema's in verwerken (familiereunie skywalkers bv met hun kerstruien uit de adventskalenders, heb nu luke, leia en darth vader met de deathstar kerst trui van de emperor aan :lol: )

1200x870.jpg

LEGO_10259_Winte_59f1c55cc5473.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan