Het LEGO-topic

Welke eerst? :thinking:

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 19
Een paar weken terug op Hoplr een vrouw die een hoop Barbie spullen weg gaf: poppen, meubels, kledij, accessoires.
Haar kleinkinderen hadden er geen interesse in. Gecontacteerd en de hele boel mogen meenemen.

Afgelopen weekend de vraag of er interesse was in Lego.

Inhoud waarvan ik zeker ben
Verder zit er nog een groene draak in en wat onderdelen van space themed sets maar nog niet kunnen uitvogelen welke sets het zijn.
Geen idee hoe volledig alles is. Aan het schip ben ik begonnen maar omdat er geen fluit gesorteerd is, duurt het wel even.
Ik zit momenteel halverwege en der een 3 tal blokjes niet gevonden en een paar die stuk zijn (de rode vlaggetjes).

Een paar weken terug op Hoplr een vrouw die een hoop Barbie spullen weg gaf: poppen, meubels, kledij, accessoires.
Haar kleinkinderen hadden er geen interesse in. Gecontacteerd en de hele boel mogen meenemen.

Afgelopen weekend de vraag of er interesse was in Lego.

Inhoud waarvan ik zeker ben
Verder zit er nog een groene draak in en wat onderdelen van space themed sets maar nog niet kunnen uitvogelen welke sets het zijn.
Geen idee hoe volledig alles is. Aan het schip ben ik begonnen maar omdat er geen fluit gesorteerd is, duurt het wel even.
Ik zit momenteel halverwege en der een 3 tal blokjes niet gevonden en een paar die stuk zijn (de rode vlaggetjes).
nice vondstje

Mijn laatste waren C-3PO en de kleine R2D2 en de jabba sail barge 😅. Na een paar sets marvel gebouwen heb ik het wel ff gezien ermee 😃

Vandaag naar Bricks and more geweest in Geel. Toch weer erg mooie displays gezien. De mega lay-out van de Middeleeuwen (die er vorig jaar ook stond) was toch weer geweldig, opnieuw verder uitgebreid ook.
Ook een hele mooie zoo gezien en paar knappe trein lay-outs.
Om te kopen wordt je er toch wel echt heel erg in het zak gezet, echt ongelooflijk. Sets die nu nog gewoon te koop zijn gewoon even duur of zelfs duurder dan bij Lego zelf. Niet te begrijpen dat er daar toch zoveel verkocht wordt.
Ik hoop altijd wat op mooie verzamelingen used sets die te koop zijn, maar kom steeds van een kale kermis terug thuis. Mogelijks meer succes op rommelmarkten hiervoor.

Wel ferm georganiseerde beurs, dat wel.

Op de beurs in Geel 2 Blacktron Cruisers gescored :D

Had ze overal al zien staan aan 45-50 euro het stuk... bij deze stand stond er geen prijs bij.

Vroeg de prijs en de dame heeft hare vent moeten bellen, 25 euro.
Heb er dan maar 2 meegenomen :laugh: Was een limited edition uitgave en was niet zomaar te koop, was enkel te krijgen via Lego.com bestellingen als cadeau bij een grote bestelling.

40580_alt1.png

Heb ook nog wat losse onderdelen mee die ik ontbrak om deze nog es te kunnen bouwen van vroeger. Had dat raam niet meer.

s-l1200.jpg

Laatst bewerkt:
Vandaag naar Bricks and more geweest in Geel. Toch weer erg mooie displays gezien. De mega lay-out van de Middeleeuwen (die er vorig jaar ook stond) was toch weer geweldig, opnieuw verder uitgebreid ook.
Ook een hele mooie zoo gezien en paar knappe trein lay-outs.
Om te kopen wordt je er toch wel echt heel erg in het zak gezet, echt ongelooflijk. Sets die nu nog gewoon te koop zijn gewoon even duur of zelfs duurder dan bij Lego zelf. Niet te begrijpen dat er daar toch zoveel verkocht wordt.
Ik hoop altijd wat op mooie verzamelingen used sets die te koop zijn, maar kom steeds van een kale kermis terug thuis. Mogelijks meer succes op rommelmarkten hiervoor.

Wel ferm georganiseerde beurs, dat wel.

Ja, het was een mooie beurs. En inderdaad, de meeste sets waren duurder dan je ze op internet kon vinden. Behalve die 2 deals die ik kon scoren denk ik :laugh: Denk dat die vanavond toch van hare vent onder zijn voeten gaat krijgen als hij hoort wat ze verkocht heeft aan hoeveel :laugh:

Voor de rest nog wat losse minifigs gescored (oa bruine 80's space guy aan 8 euro, was ook niet de meest zotte prijs, en een kerstman aan 4 euro)

Dat Rammstein podium met die dynamische verlichting was zot!

Op de beurs in Geel 2 Blacktron Cruisers gescored :D

Had ze overal al zien staan aan 45-50 euro het stuk... bij deze stand stond er geen prijs bij.

Vroeg de prijs en de dame heeft hare vent moeten bellen, 25 euro.
Heb er dan maar 2 meegenomen :laugh: Was een limited edition uitgave en was niet zomaar te koop, was enkel te krijgen via Lego.com bestellingen als cadeau bij een grote bestelling.

40580_alt1.png

Heb ook nog wat losse onderdelen mee die ik ontbrak om deze nog es te kunnen bouwen van vroeger. Had dat raam niet meer.

s-l1200.jpg
Khem zo nog 2 cruisers staan. Mogen weg voor 35 euro/stuk moest er iemand interesse hebben.
Binnekort keer grote kuis houden in wat ik nog liggen heb. Door de limited space hou ik het bij castle/lord of the rings

Oeh Lego topic!

Hier al een paar jaar aan het verzamelen, kleine 30 tal gebouwde sets, dubbel zoveel sets nog in dozen. Ook heel wat grotere sets die ik eens moet repareren na mijn laatste verhuis. Ik maak mezelf altijd wijs dat ik eerst alles moet bouwen alvorens bij te kopen. :tongue:

Ik heb hier een grote grabbeldoos staan, met momenteel een 10 tal sets in. Ik vind het wel leuk zo alhoewel je soms wel even bezig bent met 1 blokje zoeken tussen 8000 andere blokjes. In mijn vorige woning had ik een lego kamer en kon ik naar hartelust alles tentoon stellen. Nu recent verhuisd naar een appartement en heb iets of wat plaatsgebrek.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan