Het LEGO-topic

iemand de Ferrari F40 (10248) set nog liggen ? deze zou ik echt graag aan de collectie toevoegen. maar helaas niet meer te vinden...
 
Enkel nog tweedehands te koop. Makkelijk terug te vinden op 2dehands.be bv...Als je het in ongeopende verpakking wil, dan ga je diep in buidel moeten tasten (tot 300 euro).
 
Niets echt met de topic te zien maar we gaan toch morgen eens naar de koksijde bouwt lego expo.
Geen idee of dat het de moeite zal zijn.
 
Enkel nog tweedehands te koop. Makkelijk terug te vinden op 2dehands.be bv...Als je het in ongeopende verpakking wil, dan ga je diep in buidel moeten tasten (tot 300 euro).
Idd..

Het zal maar moeten.. Is de enige die nog on breekt in de collectie..
 
Ik heb mijn lego sets van de jaren '80 te koop gezet in de B&S afdeling (varia), moest er iemand interesse hebben...
 
Ik wou al een tijdje die set van Jurassic Park met die T-rex en de befaamde poort. Nu ik las dat die eind dit jaar gaat verdwijnen, heb ik er mij met korting maar ineens 2 gekocht. Eentje om te bouwen en eentje om te bewaren als investering. Misschien niet de juiste set om mee te beginnen, maar ik denk niet dat ik er veel verlies ga aan overhouden. Zijn jullie bezig met investeringen in LEGO?
 
Ik wou al een tijdje die set van Jurassic Park met die T-rex en de befaamde poort. Nu ik las dat die eind dit jaar gaat verdwijnen, heb ik er mij met korting maar ineens 2 gekocht. Eentje om te bouwen en eentje om te bewaren als investering. Misschien niet de juiste set om mee te beginnen, maar ik denk niet dat ik er veel verlies ga aan overhouden. Zijn jullie bezig met investeringen in LEGO?

ja, heeft me al goed opgebracht maar door extra kortingen van dreamland enzo.
BV Saturn V was EOL (vorige versie), deze heb ik na 1 jaar kunnen verkopen met 60% winst.
Van deze was het de bedoeling om langer te bewaren maar omdat ze het opnieuw hebben uitgebracht toch verkocht.

Ga ik er ooit rijk van worden? Neen maar op zich is het nooit geen verlies aangezien je het altijd zelf kan bouwen ;)
 
wij bouwen thuis ook graag wel lego, maar hebben voornamelijk in onze eigen collectie fan favorite items, waaronder het hogwarts kasteel, huis van the simspons en sets van friends/big bang etc.
hopelijk speelt de dochter later ook graag met de lego aangezien we nog veel basis sets en losse stenen hebben van vroeger.
 
Gisteren is hier de Lamborghini Sian geleverd. Benieuwd hoe dat gaat verlopen :D

Ik heb hier enkel wat speed champions als "investering", maar dan moeten ze eerst eens uit productie gaan ...
 
Ik wou al een tijdje die set van Jurassic Park met die T-rex en de befaamde poort. Nu ik las dat die eind dit jaar gaat verdwijnen, heb ik er mij met korting maar ineens 2 gekocht. Eentje om te bouwen en eentje om te bewaren als investering. Misschien niet de juiste set om mee te beginnen, maar ik denk niet dat ik er veel verlies ga aan overhouden. Zijn jullie bezig met investeringen in LEGO?
De enige set die nog ongeopend op zolder ligt is die Death Star van een jaar of 5 terug. Dat was zelfs mijn bedoeling niet, maar door plaats tekort is het er nooit van gekomen om er mee te starten. Ik koop in principe Lego om het in elkaar te steken. Mijn investering staat op de eerste pagina: Lego uit de jaren 80 is ook al heel wat waard.
 
Ik doe graag een Lego ‘gebouw’ maar een groot. Die zijn wel kostelijk dus heb het nog maar twee keer kunnen doen. Ben nu bezig aan de Haunted House en het is zo een leuk ding, veel grappige details. Er is echter 1 stukje soort ‘dakkapel’ dat zo ongelofelijk fragiel in elkaar zit… ben zes keer moeten herbeginnen want mijn bibberhand (zie klein vraagje) dudderde heel het spel steeds in elkaar. Nu al twee dagen niet aangekomen omdat ik nog altijd kwaad ben op die dakkapel 😵‍💫
 
Nissan GT-R Nismo speed champions set is echt nice.
Tijdens homework zit ik daar wat mee te prutsen en over bureau te rollen :unsure:
 
Ben heel blij met deze maar gaat wachten tot de herfstvakantie als beloning aan mijzelf :)


A7-C7-CB83-DE03-4-F4-D-B04-F-21-B40-C538-E43.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan