Het LEGO-topic

Nieuwe set: https://www.lego.com/en-us/product/typewriter-21327

Deze lijkt me wel leuk om op kantoor te zetten!
Zeker een knappe set! Al heb ik liever dat Lego meer "samenhangende" sets maakt. Zoals de verschillende auto's, de star wars sets, de harry potter sets, architecture sets, ... Zodat je toch meer globale thema's hebt. Nu zijn er vaak mooie sets, maar die totaal niet bij de rest passen waardoor het lastiger wordt om ze "tentoon" te stellen.
 
Ik vind die rollercoaster van Lego echt wel vet, dat pirateneiland heb ik ook nog en dat hippiebusje ook maar dan in het rood, enkele jaren geleden in Kopenhagen gekocht.
vorige winter heb ik met mijn zoontje het lanceerplatform en de spaceshuttle nog in elkaar gestoken, van toen ik zelf nog kind was. Het blijft zelfs als volwassene toch zo leuk om daar mee bezig te zijn :)
 
Mss toch eens zien om de Chiron te kopen richting eindejaar toe, op voorwaarde dat er eens een prijsdaling komt.
Zoniet eens zien voor de Land Rover Defender 42110 tegen dan. It's growing on me :)
 
Mss toch eens zien om de Chiron te kopen richting eindejaar toe, op voorwaarde dat er eens een prijsdaling komt.
Zoniet eens zien voor de Land Rover Defender 42110 tegen dan. It's growing on me :)
Prijsdaling in die sets? Is dat ooit al gebeurd?
 
Ja, meestal eindejaar is er soms wel eens een ferme promotie of zo. Maar moet er rap bij zijn dan. Ik hou het sowieso steeds in de gaten via Brickwatch en krijg notificatie als er een sterke procentuele prijsdaling is
 
Mss toch eens zien om de Chiron te kopen richting eindejaar toe, op voorwaarde dat er eens een prijsdaling komt.
Zoniet eens zien voor de Land Rover Defender 42110 tegen dan. It's growing on me :)
Die Chiron paar jaar geleden gekocht bij Fnac voor 100 euro (prijsfout).
Die hijskraan (42082) stond toen aan 75 euro.
 
Iemand een leuk idee hoe je oude lego sets opnieuw kan "verpakken"? Ik ben begonnen met alle Lego uit mijn kindertijd terug in elkaar te steken (alle blokjes zaten door elkaar in paar grote bakken) maar ik zou die dan binnen enkele jaren terug aan mijn eigen kinderen als cadeau willen geven. De originele dozen heb ik niet meer en highres cover images van de sets die ik had bestonden toen nog niet :D. Beste dat ik kan bedenken zijn papieren zakjes om alle stukjes in te doen?

Pics volgen nog :p.
 
Ik heb 2 jaar geleden de LEGO Porsche (42096) in elkaar gezet, dit terwijl het zeker 20 jaar geleden was dat ik iets van LEGO gemaakt had. Leuke ervaring.

 
Laatst bewerkt:
Amazon Prime day met wat Lego aanbiedingen:

Blijkbaar wel op meer spullen dan alleen diegene op die pagina. De Chiron staat ook aan 283 euro.

Zelf hier de Duplo trein besteld :)

Shit, te laat...

Zelf paar weken terug de Sián gekocht om in de vakantie ineen te steken.
De 911 GT3 RS is jammer genoeg nergens meer te vinden?

Gaat ook mijn eerste keer Lego zijn sinds mijn 12-13 jaar :)
 
Shit, te laat...

Zelf paar weken terug de Sián gekocht om in de vakantie ineen te steken.
De 911 GT3 RS is jammer genoeg nergens meer te vinden?

Gaat ook mijn eerste keer Lego zijn sinds mijn 12-13 jaar :)
De GT3RS wordt al een tijdje niet meer gemaakt en is "vervangen" door de 911 RSR. Jammer, want de GT3 was imo wel knapper.
 
Iemand een leuk idee hoe je oude lego sets opnieuw kan "verpakken"? Ik ben begonnen met alle Lego uit mijn kindertijd terug in elkaar te steken (alle blokjes zaten door elkaar in paar grote bakken) maar ik zou die dan binnen enkele jaren terug aan mijn eigen kinderen als cadeau willen geven. De originele dozen heb ik niet meer en highres cover images van de sets die ik had bestonden toen nog niet :D. Beste dat ik kan bedenken zijn papieren zakjes om alle stukjes in te doen?

Pics volgen nog :p.
Zakjes en of bakjes en Googlen naar de sets? Dan kom je vast wel iets tegen dat je kan gebruiken om er bij te steken.
Zou zou ik het proberen :)
 
Iemand een leuk idee hoe je oude lego sets opnieuw kan "verpakken"? Ik ben begonnen met alle Lego uit mijn kindertijd terug in elkaar te steken (alle blokjes zaten door elkaar in paar grote bakken) maar ik zou die dan binnen enkele jaren terug aan mijn eigen kinderen als cadeau willen geven. De originele dozen heb ik niet meer en highres cover images van de sets die ik had bestonden toen nog niet :D. Beste dat ik kan bedenken zijn papieren zakjes om alle stukjes in te doen?

Pics volgen nog :p.
Mijn vriendin had me ooit eens van Lego Technic een (kleine) set gekocht. Ze had het boekje gekopieerd en gaf me elke dag één blad (2-4 stappen) met telkens de Legostukjes bij, zonder dat ik wist wat ik in elkaar aan het steken was. Dat vond ik een heel toffe manier om een Lego-cadeau te geven.
 
Mijn vriendin had me ooit eens van Lego Technic een (kleine) set gekocht. Ze had het boekje gekopieerd en gaf me elke dag één blad (2-4 stappen) met telkens de Legostukjes bij, zonder dat ik wist wat ik in elkaar aan het steken was. Dat vond ik een heel toffe manier om een Lego-cadeau te geven.
Dat is eigenlijk wel een van de meest originele manieren die ik al gehoord heb voor zo'n cadeau te geven.
 
Shit, te laat...

Zelf paar weken terug de Sián gekocht om in de vakantie ineen te steken.
De 911 GT3 RS is jammer genoeg nergens meer te vinden?

Gaat ook mijn eerste keer Lego zijn sinds mijn 12-13 jaar :)
De Sian is wel meteen een gigantische build. De Porsche 911 RSR had ik denk ik op 2 keer 3-4u in elkaar gestoken. De Sian was bij mij pakweg 18-20u in totaal (als ik mij niet vergis, heb het uiteindelijk niet zo precies geteld) :crazy:
Had er daarna wel ff genoeg van :)

Ben nu aan het kijken naar een moc van de Porsche 911 RSR via Rebrickable. Maar nog niet meteen iets gevonden dat mij aanstaat
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan