Het LEGO-topic

Precies Apple dan.

120€ voor de le mans car kon ik nog slikken, maar 230€ voor de NES of 400€ voor die Lambo Sian, dat krijg ik er in mijn hoofd niet door.
Dat heb ik er ook niet voor over, die Sian heb ik voor 220 gekocht denk ik. Beste is om een set dat je wil in de pricewatch te steken op brickwatch: https://www.brickwatch.net/nl-BE/ . Daar kan je stevige deals vinden. Gisteren nog de stormtrooper helm voor 35 euro ipv 60 kunnen kopen..
 
Die Bugatti staat hier ook nog op de lijst.
De GT3 vroeger ook maar die zou naar't schijnt niet zo fantastich leuk zijn om te bouwen. Wat zijn jullie ervaringen?

Then agian: de GT3, de Bugatti en de Lambo naast elkaar aan de muur op een passende plaat: https://huyl.it/shop/ :)
 
Die Bugatti staat hier ook nog op de lijst.
De GT3 vroeger ook maar die zou naar't schijnt niet zo fantastich leuk zijn om te bouwen. Wat zijn jullie ervaringen?

Then agian: de GT3, de Bugatti en de Lambo naast elkaar aan de muur op een passende plaat: https://huyl.it/shop/ :)
Een Ex-9liver heeft die onlangs allemaal gekocht met die platen om in zijn bureau te hangen :D
 
Nog een oproep aan de nostalgici om op dit te stemmen:


En een tip voor de mensen die deze site niet kenden :) De Lego-idee site, waar iedere gewone sterveling zijn ontwerpen kan insturen. Het grootst mogelijke doel om te bereiken: je idee dat een officiele Lego bouwdoos wordt.

 
Mijn vintage collectie:
Van die Citylijn heb ik er het afgelopen half jaar ook een deel gekocht ... zeker de grote sets zijn toch prijzig als ge eentje wilt waar geen steentjes of stickers ontbreken.

l1sck2q.jpg


l25tk2v.jpg


l36xksp.jpg


l5m4k41.jpg
 
ik heb ook alle supercars staan / liggen maar de lambo blijft nog even in de doos.



Wishlist:

Porsche 911 RSR technics
Ferrari 488 GTE technics
Porsche 911 Creator Expert
James Bond™ Aston Martin DB5 Creator Expert

iets voor komende winter aan te kopen :) in elkaar steken is dat weer voor als ik meer plek krijg :)
 
Van die Citylijn heb ik er het afgelopen half jaar ook een deel gekocht ... zeker de grote sets zijn toch prijzig als ge eentje wilt waar geen steentjes of stickers ontbreken.
Heb het geluk dat we hier met drie thuis waren en dat we zowat alles bij elkaar 'gekregen' hebben tussen half jaren 80 en 90. Inderdaad: moest je dat nu kopen...bom geld kwijt.
 
Ik bouw het enorm graag en heb enige tijd geleden de Le Mans 24h wagen gebouwd, maar het probleem is dat het 1) schijteduur is en 2) ik nergens plaats heb om het uit te stallen.
Ik heb een Le Mans 24h car gebouwd met de onderdelen vd Rally Car (42077) via rebrickable :)

LNrRofQ.png


T2dQJks.jpg
 
Toch veel autoliefhebbers hier precies!

Over doos 8868... Ik heb heel misschien een playergrade kit gekocht op het internet...
 
De oudste zoon speelt er al een paar jaar mee. Zijn Interesse is begonnen met mijn schoonvader die zijn oude Lego uit de jaren 70 bovengehaald had voor de kleinkinderen. Zitten ook leuke sets bij, natuurlijk nog redelijk eenvoudig ten opzichte van de hedendaagse mogelijkheden.
Toen zoontje een jaar of 4 was moest ik hem nog wat assisteren en zo ben ik er dus ook weer in gerold. Begonnen met de Saturn raket, dan de Porsche endurance racewagen. De defender staat hier nog ergens klaar om aan te beginnen. De James bond Aston zou ik ook graag nog wel kopen, de Ferrari endurance racewagen ook wel en de Lamborghini Sian maar die vind ik toch net wat te prijzig.

Dat heb ik er ook niet voor over, die Sian heb ik voor 220 gekocht denk ik. Beste is om een set dat je wil in de pricewatch te steken op brickwatch: https://www.brickwatch.net/nl-BE/ . Daar kan je stevige deals vinden. Gisteren nog de stormtrooper helm voor 35 euro ipv 60 kunnen kopen..
Brickwatch is inderdaad makkelijk site om de prijzen in het oog te houden. Ooit zo de goederentrein kunnen kopen bij Droomland aan 85€ met doos sporen bij omdat ze een foutje gemaakt hadden bij hun prijzen zetten. Die goederentrein met sporen bij hadden ze dezelfde prijs gezet als de passagierstrein met sporen. Brickwatch had mij ervan verwittigd anders was dat nooit gelukt in de tijd dat ze hun fout doorhadden.
 
De James Bond Aston Martin DB5 is trouwens wel een heel leuke build, maar technisch komt hij niet in de buurt van de Bugatti Chiron bijvoorbeeld. Die topklasse van die Technisch-autos (911 gt3rs, Cian, Chiron) zijn echt zeer uitdagend, zelfs voor volwassenen.
 
De James Bond Aston Martin DB5 is trouwens wel een heel leuke build, maar technisch komt hij niet in de buurt van de Bugatti Chiron bijvoorbeeld. Die topklasse van die Technisch-autos (911 gt3rs, Cian, Chiron) zijn echt zeer uitdagend, zelfs voor volwassenen.
Idd, vooral de gearbox van de Sian is echt een huzarenstukje imo. Moet je heel erg opletten dat alles op de juiste plek zit
 
Ze mogen ook eens stilaan een BMW toevoegen aan de Speed Champions reeks... :headshake:Ik vind de nieuwe Speed Champions fantastisch, maar ben toch teleurgesteld dat er opnieuw geen BMW tussen zit... BMW M1/M3/M6 zou nice zijn. :coolbrows:
 
Ze mogen ook eens stilaan een BMW toevoegen aan de Speed Champions reeks... :headshake:Ik vind de nieuwe Speed Champions fantastisch, maar ben toch teleurgesteld dat er opnieuw geen BMW tussen zit... BMW M1/M3/M6 zou nice zijn. :coolbrows:
Ze mogen vooral die F40, 930, Camaro en Senna uit productie halen. Heb er hier nog een aantal in de doos liggen :D
 
De F40? Op bol.com staat hij al aan 449 euro. Ik vermoed dat hij dan uit productie is :D


Edit: ja, de speed champions reeks, sorry. Die idd niet.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan