Het LEGO-topic

Iemand hier die de titanic heeft staan?
Was het bouwgewijs zijn prijs waard?

Ik ga een beetje akkoord, ik vond het niet zo saai, maar heb dan ook bewust gespreid over verschillende weken, af en toe gewoon een stukje en dan weer stoppen. Zeker omdat je 3 afzonderlijke delen bouwt is dat goed te doen om efkes weg te zetten. De prijs tjah, het was toen ook nog iets goedkoper, maar het blijft veel geld.
 
Tijdens de Prime Days the Millenium Falcon 75257 besteld voor net geen 100 euro. Heel benieuwd naar deze 😁
Das wel heel cheap! Flash deal? Ik heb regelmatig de lego deals bekeken tijdens de prime deals, maar er zaten geen grote sets bij telkens als ik keek.
 
Stond aan 110 op een gegeven moment en dan kreeg je nog 10 euro korting op de Belgische Amazon vanzf 50 euro aankopen 🤩
 
Tijdens de Prime Days the Millenium Falcon 75257 besteld voor net geen 100 euro. Heel benieuwd naar deze 😁

Ik heb em ook net gekocht voor 100 EUR. Stond net op ebay nog nieuw in de verpakking. De persoon had zich vergist in aankoop en kan opgehaald worden een dorp verder. Die set stond op het lijstje van mijn dochter. Om samen met mij te bouwen wanneer ik eindelijk de moed heb gevonden om tegen m'n vrouw in te gaan en de UCS variant te kopen. :D
 
Ik heb net Lego Camp Nou gebouwd. Het was wel een vrij saaie klus, constant hetzelfde maar het eindresultaat mag er wel zijn
 
Net pre order geplaatst voor de camera van 100 jaar Disney.
Ik was al een tijd op zoek naar iets leuk om dat ene gat in mijn kast op te vullen en deze gaat perfect passen.
 
Ontdekt dat ik hier nog technics set 42025 (cargo vliegtuig) ongeopend staan heb sinds een jaar of 6 :laugh: was die helemaal vergeten.

Deze winter es bouwen samen met de zoon.
 
Hier de eerste 2 Monkie Kid sets toegeleverd gekregen. De Ultra Mech en de Rocket stonden bij de Lego uitverkoop. Toch maar gebruik van gemaakt. Heb er daarna nog Optimus Prime ook maar bij besteld, die staat aan 125, moest ik ook maar nemen dan :p
 
Lego 75192 Millennium Falcon staat op Fnac onder de 600 EUR. Als ge geen kaart hebt, is't 10 EUR extra. Impuls aankoop. 'k vrees dat het hier gaat botsen in het huwelijk :D
 
Lego 75192 Millennium Falcon staat op Fnac onder de 600 EUR. Als ge geen kaart hebt, is't 10 EUR extra. Impuls aankoop. 'k vrees dat het hier gaat botsen in het huwelijk :D
Kijkt naar zichtrekening, kijkt naar fnac.be, kijkt terug naar zichtrekening, kijkt terug naar fnac.be, begint te zweten.. 😅

€ 559,99 is de laagste prijs ooit volgens Brickwatch, dan is de huidige deal toch geen slechte denk ik (?), ook al is er momenteel nog geen sprake van een EOL op deze set.. Dus de prijs kan nog altijd lager gaan.
 
Nog snel de Star Wars UCS Y-Wing Starfighter - 75181 op de kop kunnen tikken nieuw voor 300 EUR inclusief verzending.

Als laatste wil ik nog de laatste UCS X-Wing, maar de meningen zijn toch verdeeld ...
 
Toch eindelijk eens de Jazzclub gekocht. Ik was nooit helemaal overtuigd van deze modular, maar nu tijdens het bouwen geniet ik er wel erg van. Hele leuke build en de felle kleuren zijn misschien toch wel goed voor de nodige afwisseling in de reeks.

Dan ook maar ineens aan mijn lego city gesleuteld en wat planten toegevoegd + een klein strandje :love:.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan