Het LEGO-topic

8460-1.jpg


Toch latent aan het uitkijken naar de 8460…
 
Ik ben voor de eerste keer een alt build van rebrickable aan het bouwen, namelijk het Radio Station ipv politiekantoor:

1000x800.jpg


Toch wel indrukwekkend hoe zo'n ontwerpers aan de slag kunnen gaan met een bestaande set!
Het bouwen op zich is wel verschrikkelijk :crazy:. Goed sorteren vooraf is toch echt wel nodig om tussen 3000 steentjes op zoek te gaan.
 
Net wat lego VIP points omgezet in korting en wat nieuwe sets besteld.

Bestelstatus: totaalbedrag - korting.

paypal aanrekening: het volle bedrag zonder korting

wtf? En al mijn vip punten zijn weg
 
Net wat lego VIP points omgezet in korting en wat nieuwe sets besteld.

Bestelstatus: totaalbedrag - korting.

paypal aanrekening: het volle bedrag zonder korting

wtf? En al mijn vip punten zijn weg

Volgens mij is dat een gekend probleem. Heb het nog al eens ergens gelezen (op tweakers dacht ik).
Bij de uiteindelijk betaling via paypal wordt wel het correcte bedrag gehanteerd.
 
Dreamzzz Sets zijn ook ter beschikking sinds vorige week. Ik moet toegeven dat ik deze toch wel intrigerend vind :p Zeker dan die 2 grootste, de treehouse en de Sharkship :p.

Vorige week ook mijn eerste Monkie Kid set gebouwd, de mech. Amai, wat een fijn ding is dat :eek:. Groot, machtig, gedetailleerd en leuke functies :D
 
Dreamzzz Sets zijn ook ter beschikking sinds vorige week. Ik moet toegeven dat ik deze toch wel intrigerend vind :p Zeker dan die 2 grootste, de treehouse en de Sharkship :p.

Vorige week ook mijn eerste Monkie Kid set gebouwd, de mech. Amai, wat een fijn ding is dat :eek:. Groot, machtig, gedetailleerd en leuke functies :D
Ja ik heb al die shark van de lego movie en dit nieuwe sharkship zou er goed bij passen, wachten op korting
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan