Het LEGO-topic

Ik kan niet zeggen dat het hier stroef werkt. Gewoon blijven draaien zonder kracht te zetren eigenlijk: idol goes down, yellow light, hoofd valt. Misschien iets net anders gemonteerd in die technic beams?
:unsure: :unsure: licht gaat enkel aan als ik naar rechts draai, niet normaal dus?
 
:unsure: :unsure: licht gaat enkel aan als ik naar rechts draai, niet normaal dus?
Net even gecheckt, ik draai naar rechts voor alles (dus met klok mee): idol zakt, halfweg licht aan, idol helemaal beneden, hoofd valt. Hoofd manueel resetten, maar de idol terug omhoog is linksom draaien.
 
Er komen terug leuke sets aan! Een remake van een piratenset:
Die zal mooi passen bij piratenschip van 2 jaar geleden. Van die heb ik nog de originele versie.

En een Ideas set van de Oost Vlaamse Amber Veyt aka The Ambrinator uit Lego Masters.
 
Er komen terug leuke sets aan! Een remake van een piratenset:
Die zal mooi passen bij piratenschip van 2 jaar geleden. Van die heb ik nog de originele versie.

En een Ideas set van de Oost Vlaamse Amber Veyt aka The Ambrinator uit Lego Masters.

Jaaaaaaaaaaaaa die Eldorado is mine!!!
 
INSTA BUY X2 of X3!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Warme oproep om allemaal eentje te kopen zodat ze hopelijk meer Pirates stuff releasen.
 
Ik heb enkele sets in een plexiglas display geplaatst. Om verkleuring tegen te gaan dacht ik aan UV werende folie. Hebben jullie ervaring met het aanbrengen van een UV werende folie aan de buitenkant van het plexiglas display? Wat is goede kwaliteit en makkelijk op maat te snijden?
 
Ik heb enkele sets in een plexiglas display geplaatst. Om verkleuring tegen te gaan dacht ik aan UV werende folie. Hebben jullie ervaring met het aanbrengen van een UV werende folie aan de buitenkant van het plexiglas display? Wat is goede kwaliteit en makkelijk op maat te snijden?

Welke plexiglas displays heb je? Ben zelf ook op zoek naar zoiets.
 
Ik heb enkele sets in een plexiglas display geplaatst. Om verkleuring tegen te gaan dacht ik aan UV werende folie. Hebben jullie ervaring met het aanbrengen van een UV werende folie aan de buitenkant van het plexiglas display? Wat is goede kwaliteit en makkelijk op maat te snijden?
Niemand?
 
Mij vandaag de Batcave besteld.

Lego budget voor deze maand is ietwat ontspoord.

Ninjago markets.
Peugeot.
Batcave.
Klein beetje :p.

Hier pakje toegekregen met:
- Tales from Outer Space
- Giant Mini-Fig
- Mini Space Shuttle :D

De backlog loopt op 😋
- Indiana Jones Escape from temple (met de slangen)
- ISS
- NASA Space Shuttle
- Mini Fig
- BB8 (opnieuw te bouwen :p)
- Tales from Outer Space
 
Ik heb mijn dochters van 3 en 5 recent geïntroduceerd in Lego (na duplo)

De oudste had via de kerstman op mijn werk een classic doos gekregen, maar nu pas boven gehaald.
Na 5 minuten had ze al een basic autotje gemaakt en allerhande andere kleine fantasie dingetjes.

Ik heb ook nog een ganse zooi lego bij mijn ouders. Ze hebben nu 6 dozen met random bouwblokken en onderdelen, ook van oude city sets (brandweer, politie, ...).

Maar ben nu op zoek naar een of meerdere deftige bakken om dat wat in te gaan opbergen. Want sommige kleine onderdelen wil ik nog niet geven, maar de gewone blokken, deurtjes, ramen, ... wel

Tweede stap zou eens al mijn boekjes en (slechte staat) dozen zoeken zijn, en kijken welke sets ik nog kan maken voor/met hen.
Maar veel blokken zijn verkleurd en vuil (tientallen jaren in rokershuis gestaan)

iemand tips voor bepaalde bakken om op te bergen/sorteren?
 
Early VIP acces is er :D én besteld :D

10320-Eldorado-Fortress-Box-1400x1082.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan