Het LEGO-topic

Nieuwe Batman-set aangekondigd:
https://www.lego.com/nl-nl/product/batcave-shadow-box-76252
Stevig dingske, stevig prijskaartje ook wel :p

Zelf ondertussen de Harry Potter Icons Collection in elkaar gestoken. Amai, groot ding :eek:. Spanwijdte van het beestje toch ongeveer half metertje :eek:

Ny4SfGr.jpg

p6jViOu.jpg
 
Ben benieuwd. Ook die sets zien er best wel leuk en kleurrijk uit, sommige toch. Doet mij beetje denken aan het 'absurde' van de Monkie Kid-sets.
 
Ik had een hele tijd geleden beloofd mijn oude sets hier ook eens te posten. Bij deze.
Was plezant om alles nog eens te bouwen. Het had bijna de wil voor nieuwe sets aangewakkerd maar dan kwamen er wat andere belangrijkere bezigheden en is het toch niet van de grond geraakt. Al zit ik soms nog steeds eens te denken aan die sportwagensets 😆

 
Dreamland doet weer 15% korting bij aankoop vanaf 2 sets.
Dik aan het twijfelen om eindelijk Hogwarts te kopen... Als ik er een kleine set van €20 bijneem heb ik beiden voor €350 wat op zich wel een heel mooie prijs is.
 
Dreamland doet weer 15% korting bij aankoop vanaf 2 sets.
Dik aan het twijfelen om eindelijk Hogwarts te kopen... Als ik er een kleine set van €20 bijneem heb ik beiden voor €350 wat op zich wel een heel mooie prijs is.
Moest je cm lid zijn krijg je via daar normaal ook nog eens korting, bij skoebidoe staat de kortingscode
 
Ben overstag gegaan en heb de indiana jones set gekocht. 125 euro in pre-order. Gaat mooi op kantoor staan.
Heb gehoord dat er geruchten zijn dat er een nieuwe remake van imperial fortress zal komen in juli, ben benieuwd of het klopt!
 
Ben overstag gegaan en heb de indiana jones set gekocht. 125 euro in pre-order. Gaat mooi op kantoor staan.
Heb gehoord dat er geruchten zijn dat er een nieuwe remake van imperial fortress zal komen in juli, ben benieuwd of het klopt!
You won't be dissapointed, heel leuke set om te maken én veel leuke kleine functies in.
Die remake had ik ook gehoord voor deze zomer, zou leuk zijn voor bij de barracuda bay set van 2 jaar terug, fingers crossed.
 
Er komt een miniversie van Hogwarts uit. Ik ben normaal niet zo'n fan van die schaalgrootte, maar deze ziet er wel erg tof uit!

76419.png


En er is nu ook een groot minifgure om te bouwen. Leuk idee, met zogezegd die besturing onder de pet. Dit zal leuk staan in veel kinderkamers, boekenkasten, etc.

40649_alt4.png
 
? Blok gekocht voor 150€ in de fun (ipv 200€ daar) wegens lichte schade aan de doos.

Paar vegen op en 1 hoek wat minder. Andere dozen hadden kleine gaten of scheuren dus de beste mee. Tv + nes stonden er ook een paar aan 200 ipv 250(?)

Maar blijkbaar bij dreamland 169 dus geen zotte deal gedaan
 
? Blok gekocht voor 150€ in de fun (ipv 200€ daar) wegens lichte schade aan de doos.

Paar vegen op en 1 hoek wat minder. Andere dozen hadden kleine gaten of scheuren dus de beste mee. Tv + nes stonden er ook een paar aan 200 ipv 250(?)

Maar blijkbaar bij dreamland 169 dus geen zotte deal gedaan

Fun hanteert een laagste prijs garantie. Als je terug gaat en kunt aantonen dat hij in dreamland goedkoper staat, betalen ze je het verschil terug.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ninjago Markets gekocht.

M’n Ninjago stad begint wel erg groot te worden. City, docks, gardens en nu markets. Plus nog een Destiny’s bounty.

Ook een gratis classic space hat.
 
You won't be dissapointed, heel leuke set om te maken én veel leuke kleine functies in.
Die remake had ik ook gehoord voor deze zomer, zou leuk zijn voor bij de barracuda bay set van 2 jaar terug, fingers crossed.
Is inderdaad een fijne set!
Ik vraag me alleen af of de meest rechtse module met dat bewegende idol en hoofd zo stroef moet gaan?
Het idol beweegt ook niet super fel, enkel als ik helemaal doordraai naar links, maar dan moet ik kracht zetten omdat er ergens een blok moet klikken/schuiven onder een ander.
 
Fun hanteert een laagste prijs garantie. Als je terug gaat en kunt aantonen dat hij in dreamland goedkoper staat, betalen ze je het verschil terug.
In mijn geval telt het niet he, ze prijzen af van 200 naar 150 voor de beschadigde dozen. Dus ik heb maar 150 betaald.

Ga niet kunnen zeggen "hey je moet 50€ afdoen van de dreamland prijs, 169€"
 
Is inderdaad een fijne set!
Ik vraag me alleen af of de meest rechtse module met dat bewegende idol en hoofd zo stroef moet gaan?
Het idol beweegt ook niet super fel, enkel als ik helemaal doordraai naar links, maar dan moet ik kracht zetten omdat er ergens een blok moet klikken/schuiven onder een ander.
Ik kan niet zeggen dat het hier stroef werkt. Gewoon blijven draaien zonder kracht te zetren eigenlijk: idol goes down, yellow light, hoofd valt. Misschien iets net anders gemonteerd in die technic beams?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan