Het HORROR topic

🍽️ Yes please

MV5BOWZhYzRiMjgtZWZkNC00MGUwLWI2NDItOTJmNTFmODE2NDQ0XkEyXkFqcGdeQXVyMDM2NDM2MQ@@._V1_.jpg
MV5BMzQ5N2U4NzYtYTE4My00MDcwLWI3YWQtM2E1NTEyYTM0MDBjXkEyXkFqcGdeQXVyMDM2NDM2MQ@@._V1_.jpg
MV5BZmVkYTQ0YTAtNjgyMy00NDE2LTkxNDctN2MyOTc3MDZhZTU2XkEyXkFqcGdeQXVyMDM2NDM2MQ@@._V1_.jpg

Laatst bewerkt:
Gisteren de eerste drie afleveringen van Them S2 bekeken en its fucking good. Echt creepy, goed verhaal, ... Ik ben het echt aan het bingen. Het staat ook volledig los van S1.

Misschien geef ik S1 nog eens een kans, maar het constant "White people bad"-riedeltje stak al snel tegen.

Gisteren de eerste drie afleveringen van Them S2 bekeken en its fucking good. Echt creepy, goed verhaal, ... Ik ben het echt aan het bingen. Het staat ook volledig los van S1.

Misschien geef ik S1 nog eens een kans, maar het constant "White people bad"-riedeltje stak al snel tegen.

Moet nog aan seizoen 2 beginnen maar 1 was ook best de moeite imo. Ik vond die racistische angle ook wel "leuk" maar halverwege verandert dat serieus van koers, meer richting haunted house met een bijzonder grimmig backstory.

Precies al serieus wat bovengemiddelde horror uitgekomen dit jaar. Ik ben ze weer aan het opsparen voor de halloween periode maar lijkt nu al bijzonder goed gevuld. :woohoo:

zeer goede reeks, wacht tot op het einde !!!!

De eerste was best ok maar zelfs die leende al gretig van voorgangers. K'betwijfel dat deze tweede iets nieuws gaat kunnen brengen maar wait and see I guess.

De eerste was best ok maar zelfs die leende al gretig van voorgangers. K'betwijfel dat deze tweede iets nieuws gaat kunnen brengen maar wait and see I guess.

Ik heb nu ook niet het idee dat hier een vervolg op nodig was. Het concept vond ik wel goed, maar veel meer dan hetzelfde kan het toch niet worden?

So yeah they are gonna try this again it seems maar nu meer full on horror en met een stuk lager budget in de hoop dat deze geen financiele krater achterlaat. 😅

64d5Uor.jpeg

HwYJ0YX.jpeg

pr25aXU.jpeg

Yes please.

Er hangt zoveel buzz rond dat ik zelf alle trailers oversla en hem sowieso ga zien maar voor diegene die nog niet zeker zijn;

Hoe goed ziet dit eruit? :woohoo:

Terug
Bovenaan