Muñoz
Well-known member
Was deze gisterenavond beginnen zien in bed maar ben dermee gestopt na 30 min kwestie van te kunnen slapen
![]()
Vond dat eig eerder een comedy. Vooral die seniele bomma.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was deze gisterenavond beginnen zien in bed maar ben dermee gestopt na 30 min kwestie van te kunnen slapen
![]()
ja was wat belachelijk maar op moment dat spin in de mond kroop dan ben ik toch ff gestoptVond dat eig eerder een comedy. Vooral die seniele bomma.

Yes please
Gisteren de eerste drie afleveringen van Them S2 bekeken en its fucking good. Echt creepy, goed verhaal, ... Ik ben het echt aan het bingen. Het staat ook volledig los van S1.
Misschien geef ik S1 nog eens een kans, maar het constant "White people bad"-riedeltje stak al snel tegen.

Haha, ik doe dat ook. Heb sinds oktober vorig jaar geen horror meer gezien...Precies al serieus wat bovengemiddelde horror uitgekomen dit jaar. Ik ben ze weer aan het opsparen voor de halloween periode maar lijkt nu al bijzonder goed gevuld.![]()
Gisteren de eerste drie afleveringen van Them S2 bekeken en its fucking good. Echt creepy, goed verhaal, ... Ik ben het echt aan het bingen. Het staat ook volledig los van S1.
Misschien geef ik S1 nog eens een kans, maar het constant "White people bad"-riedeltje stak al snel tegen.
Cool, deze wil ik graag zien! Had er nog niet over gehoord
Ik heb nu ook niet het idee dat hier een vervolg op nodig was. Het concept vond ik wel goed, maar veel meer dan hetzelfde kan het toch niet worden?De eerste was best ok maar zelfs die leende al gretig van voorgangers. K'betwijfel dat deze tweede iets nieuws gaat kunnen brengen maar wait and see I guess.