Film Het HORROR topic

Trailer voor Hellraiser:

De originele heb ik nog nooit gezien eigenlijk, de moeite of voelt het wat gedateerd aan?
Meh,

ik had die ook nog nooit gezien, vorig jaar es opgepikt op de rommelmarkt, en vond er echt bitter weinig aan. saai verhaal.
Ik dacht, die moet ik echt wel es een kans geven, maar had het beter niet gedaan.
 

1/10 en heb er maar 30 min van kunnen zien , trok op niks en moet al heel slecht zijn als ik een film niet verder kijk
 
Bodies Bodies Bodies...leuk vertier,grappige kijk op de moderne jeugd...zeker niet slecht die scene op het einde waar ze om de smartphone vechten ipv het vuurwapen was grappig
 
Laatst bewerkt:
Spooktober 2022 gaat van start!
En we beginnen al meteen met een fail, ik had een drukke zaterdag en wist niet dat het al oktober was...
Dus film nummer 1 ga ik ergens moeten inhalen :p
De huidige lijst, er kan nog wat mee geschoven worden tijdens de maand en ik ga iedere film in het "welke film heb je gezien" topic bespreken.
DateDateMovieImdb/Letterboxd Link
1-okt.SaturdayITIT
2-okt.Sunday28 days later28 days later
3-okt.Monday28 weeks later28 weeks later
4-okt.TuesdayNightmare on elm streetNightmare on elm street
5-okt.WednesdayJennifers BodyJennifers Body
6-okt.ThursdayColor Out of SpaceColor Out of Space
7-okt.FridayIT 2IT 2
8-okt.SaturdayDawn of the DeadDawn of the Dead
9-okt.SundayByzantiumByzantium
10-okt.MondayRECREC
11-okt.TuesdayOne cut of the deadOne cut of the dead
12-okt.WednesdaySuspiria (2018)Suspiria (2018)
13-okt.Thursday‎Last Shift (2014) directed by Anthony DiBlasi • Reviews, film + cast • Letterboxd‎Last Shift (2014) directed by Anthony DiBlasi • Reviews, film + cast • Letterboxd
14-okt.FridayThe hauntingThe haunting
15-okt.SaturdayBram stokers DraculaBram stokers Dracula
16-okt.SundayCarrieCarrie
17-okt.Mondaybarbarianbarbarian
18-okt.TuesdayPearlPearl
19-okt.Wednesdaybodies bodies bodiesbodies bodies bodies
20-okt.ThursdayKill ListKill List
21-okt.FridayA girl walks home alone at nightA girl walks home alone at night
22-okt.SaturdayMenMen
23-okt.SundayThe Black PhoneThe Black Phone
24-okt.Monday‎They Live (1988) directed by John Carpenter • Reviews, film + cast • Letterboxd‎They Live (1988) directed by John Carpenter • Reviews, film + cast • Letterboxd
25-okt.TuesdayIn FabricIn Fabric
26-okt.Wednesday‎Kotoko (2011) ‎Kotoko (2011)
27-okt.ThursdayJacobs LadderJacobs Ladder
28-okt.FridaySaint MaudSaint Maud
29-okt.SaturdayNopeNope
30-okt.SundayThe BirdsThe Birds
31-okt.MondayHouseHouse
 
The serpent and the rainbow


Ook nog is gekeken en was al heel lang geleden. Had altijd moeite met deze te zien door de doodskofferscene met de tarantulla
 
Ik gisterenavond , begon redelijk goed maar gaandeweg slechter :) De eerste blijft de beste en de 2e vond ik ook nog wel ok.
Deze geef ik 04/10
Vind dat echt zo zonde.. 1 en 2 waren inderdaad schitterend maar dan de opvolgingen waar gewoon zo slecht.. aleja ik denk dat 3 nog ok was? De rest lijkt zo schoolproject. Hetzelfde bij Wrong Turn.. Hoe kunt ge dat nu zo slecht maken
 
Vind dat echt zo zonde.. 1 en 2 waren inderdaad schitterend maar dan de opvolgingen waar gewoon zo slecht.. aleja ik denk dat 3 nog ok was? De rest lijkt zo schoolproject. Hetzelfde bij Wrong Turn.. Hoe kunt ge dat nu zo slecht maken
ah ik dacht dat er maar 4 waren, den 3 trok echt op niks vond ik. Soms zijn de slechte zo slecht dat ze nog tof zijn om te kijken, ik denk dat direct aan de Friday the 13th films en nightmare on elm streets :)
 
Ik gisterenavond , begon redelijk goed maar gaandeweg slechter :) De eerste blijft de beste en de 2e vond ik ook nog wel ok.
Deze geef ik 04/10
Zoals te verwachten wel. Toch wil ik hem bekijken.
De vorige was ook niet echt goed maar heb hem ook bekeken.
 
ah ik dacht dat er maar 4 waren, den 3 trok echt op niks vond ik. Soms zijn de slechte zo slecht dat ze nog tof zijn om te kijken, ik denk dat direct aan de Friday the 13th films en nightmare on elm streets :)
Ahja 't zijn er idd maar 4 met de nieuwe nu er bij. Drie was dan idd de slechte
 
Terug
Bovenaan