ÉÉN Het Hoge Noorden

De preview voor volgende week voorspelt iets anders..

Intrigerend programma, maar: Annemie Struyf. Wat een verschrikkelijke 'reporter' is dat toch? Altijd dezelfde vervelende vragen opnieuw en opnieuw en opnieuw stellen. De deelnemers uit het programma haten dat mens inmiddels toch ook?
Allez, en ze heeft nochtans zo een mooie stem.
 
Precies of dat is niet de reden dat de helft hier kijkt... voor andermans miserie/stommiteiten. :p
Tuurlijk wel:D, het is puur menselijk dat je je beter voelt als je de miserie van een ander ziet ( enfin, ik hoop dat toch, want dat is toch wat ik daarbij voel, naast een beetje medelijden ook natuurlijk :rolleyes:).

Maar ik vind dat zij overdrijft met het peilen naar die miserie en ze komt altijd op dezelfde zaken terug..
Ik denk dat dat toch ook niet de insteek van het programma was om enkel op de intermenselijke relaties en gevoelens te focussen, maar toch ruimer op de avonturen in het Hoge Noorden en de impact op een mensenleven die dat kan hebben, zowel positief als negatief...

Maar zij blijft altijd beuken op het negatieve..
 
Ik deel hier de mening dat Struyf een verschrikkelijke reporter is die precies graag het mes in de wonde blijft duwen
'da's wel ver rijden he?'
'kan je dat zo blijven volhouden?'
'mis je je familie niet?
:rolleyes:
dat ze eens kijkt naar hou Louis Theroux dat doet: hij maakt ook reportages over mensen in moeilijke situaties, maar blijft steeds respectvol
Het contrast kan niet groter zijn
 
Toen ik naar deze reeks begon te kijken had ik niet gedacht dat het zo'n dramaserie ging zijn. Ik dacht dat ik wat meer ging leren over hoe Belgen integreren in een ander land, maar 't is al drama dat de klok slaat. En steeds dezelfde vragen, komaan.
 
dat ze eens kijkt naar hou Louis Theroux dat doet: hij maakt ook reportages over mensen in moeilijke situaties, maar blijft steeds respectvol
Het contrast kan niet groter zijn
Even ter verdediging van Annemieeeeee: haar concept is niet nieuw hé. Mensen die aan haar programma meewerken weten op voorhand wel waaraan ze zich mogen verwachten zou ik denken. Ze is ten slotte niet aan het proefstuk toe en de Spaanse variant was nu niet bepaald veel beter op dat gebied (de Franse serie heb ik niet gezien).
 
Terug
Bovenaan