ÉÉN Het Hoge Noorden

Het wordt nog plezant de komende afleveringen, de nieuwelingen zijn al vertrokken (zal mss de heimwee zijn):
FMfQCpz.png
notsurprisedkirk.jpg
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Zou wel nog een tof concept zijn :)
4 afleveringen met 4 andere "presentatoren" elk met hun eigen stijl gemonteerd

Geubels / Annemie / Martin Heylen en niels destadsbader

Zou inderdaad nog een plan zijn. Op zich zie je al verschil tussen camping Coppens en dit programma. Bij camping Coppens heb je toch al direct zo'n waw-gevoel over de stap die ze gezet hebben (ondanks dat ze toch ook tegenslagen tegenkomen). Maar bij dit programma krijg je al een depressie van er gewoon naar te kijken.
 
Ik zit nog maar aan aflevering 3, maar bij het koppel met de huskyhonden moest ik na aflevering 1 wel al heel erg lachen.

"PJ wou geen honden, en ik wel, dus hebben we een compromis gesloten".

De compromis is 14 honden. Wat logisch is aangezien het minimum om aan wedstrijden mee te kunnen doen 8 is.

...
Ondertussen al 2 aflevering geen spoor van PJ meer te bekennen...
 
Snap het gevoel helemaal. Programma komt nogal zwaarmoedig en triestig over.
Is het niet wat zwaarmoedig door die outro? Op zich lijkt iedereen toch redelijk goed bezig / gelukkig waar ze zijn. En eventuele relatieproblemen etc kan je in België evengoed hebben.
 
De serie is maar door één zaak zwaarmoedig en dat is de genadeloze manier van interviewen door Annemie.

"en was dat dan moeilijk uw tienerdochter achter te laten ja?"

Wat denk je nu zelf Annemie.
Stel je voor dat er iemand zo zou antwoorden. "Ja wat denk je nu zelf? Dat het makkelijk is om uw kinderen achter te laten? Wat een dwaze kutvraag Annemie"
 
Ik wordt gek van die Annemie. Als ge u daar echt op focust, dan wilt ge uwe slof door den tv gooien.
Man da moet een ongelukkige vrouw zijn
 
Ik heb 't ene keer gezien op aanraden van een collega en ik vind 't maar een deprimerende bedoening door die Annemie die idd alles zwaarmoedig liet overkomen.
Scandinavië liet me sowieso al koud + dit sfeertje errond, nee bedankt.
 
Ik wordt gek van die Annemie. Als ge u daar echt op focust, dan wilt ge uwe slof door den tv gooien.
Man da moet een ongelukkige vrouw zijn
"Maar, is dit nu écht uw droom?"
"Ja Annemie, dit is echt mijn droom"
"Maar alléeeee, mist ge uw vrienden en familie dan niet?"
"Goh ja, natuurlijk he, maar ik zie ze nog regelmatig ze"
"Maar ge wilt hier toch ook iemand om te knuffelen?"

"Zeg Annemie, ik zou toch eens met antidepressiva beginnen als ik u was ze!" :p
Er zou daar zo'n Herman Brusselmans type moeten bijzijn :p
 
Ik kijk niet meer. Gisteren wat proberen inhalen maar echt constant die depri tour opgaan. Neen dank u. Ik zat bij die aflevering van die visser die al enkele weken niet kon uitvaren. Constant die vinger in de wonde steken. Bah. Dan kijk ik liever naar het Nederlandse 'ik vertrek'. Ok wel een ander soort programma maar heerlijk om die Hollanders zo hals over kop te zien vertrekken naar kweetnietwaar met hebben en houden zonder iets te plannen.
 
Terug
Bovenaan