ÉÉN Het Hoge Noorden

Het verhaal van Emma is wel klaar om in een Hallmark film gegoten te worden.
Introvert meisje verhuist naar een eilandje om volledig te integreren in de kleine gemeenschap. Daar werkt ze dag en nacht op een boerderij die ze kan overnemen wanneer de oude boer ermee ophoudt. De enige andere jongen van haar leeftijd leert ze kennen tijdens haar dagelijkse trektochten naar de hoogste berg van het eiland, waar ze via een geheim boekje met elkaar communiceren. :love:
Heel mooi, hopelijk leven ze nog lang en gelukkig met een hoop kinderen.
 
Iemand met 14 honden het huis, dat je samen hebt gekocht, uit zetten.
Oei, dat heeft dan serieus gestormd tussen die twee.
1) "Wij hebben een huis gekocht" bleek dan toch vooral "hij heeft een huis gekocht" te zijn he... Hij stond ook helemaal niet achter de hobby en uiteindelijk was ze dan nog aan het afgeven dat de locatie van het huis toch niet naar haar goesting is. Tja, dan moet je niet verschieten dat je uit elkaar gaat zeker.

2) En het is nogal duidelijk dat zij voor die honden gekozen heeft, en niet hij he. Waarom zou hij in godsnaam op 14 honden moeten blijven passen als mevrouw liever ergens anders wilt wonen.
 
Annemie blijft toch redelijk braaf in haar vragen? Ik krijg alleszins nooit de indruk dat ze de mensen daar oncomfortabel mee doet voelen. De vragen die ze stelt zijn te verwachten en overschrijden geen privégrens, wat mij betreft. Soms zou je juist verwachten dat een journalist meer doorvraagt of sceptisch reageert op sommige antwoorden, maar dat laatste doet ze eigenlijk nooit.
 
Annemie blijft toch redelijk braaf in haar vragen? Ik krijg alleszins nooit de indruk dat ze de mensen daar oncomfortabel mee doet voelen. De vragen die ze stelt zijn te verwachten en overschrijden geen privégrens, wat mij betreft. Soms zou je juist verwachten dat een journalist meer doorvraagt of sceptisch reageert op sommige antwoorden, maar dat laatste doet ze eigenlijk nooit.
Hmm...ik herinner me haar reeks over Vlamingen in Frankrijk dacht ik, waar ze telkens maar weer bleef doorzagen over een koppel hun overleden kind.
En ja dat was erover en dat zag je ook duidelijk aan die ouders (behalve Annemie dan).
 
Subtiele editing bij Evelyne :laugh:

1677090932435.png
 
Ik vond het wel een heel mooi einde van dit seizoen. Ik had nooit verwacht dat iedereen zijn plaatsje in dat land ging vinden, maar je ziet toch overal een mooie toekomst ondanks alle hindernissen.
 
Volgend jaar!

- Evelyne zwanger van Ole. Nee, ze zijn inmiddels niet meer bij elkaar.
Ze woont nu in een busje. Met 14 honden en een baby. Haar volgende hobby is paardrijden, maar ze zoekt nog uit hoe ze een trailer met honden en een trailer met paarden tegelijk kan trekken. Ze heeft een boer gevonden die voor haar een wei wil vrijmaken. Gratis en voor niets... :p
 
Trouwens nog eentje die me bijbleef:
Gezin verhuist naar Noorwegen omdat kinderen longproblemen hebben
Gezin beslist om dan toch in redelijk stedelijke omgeving te gaan wonen, want ze moeten snel in een ziekenhuis geraken

Also... Gezin gaat een open vuurtje stoken om rond te gaan zitten... Als uw kind zo'n zware longproblemen heeft, dan blijft ge toch zo ver mogelijk weg van rookontwikkeling.
 
Trouwens nog eentje die me bijbleef:
Gezin verhuist naar Noorwegen omdat kinderen longproblemen hebben
Gezin beslist om dan toch in redelijk stedelijke omgeving te gaan wonen, want ze moeten snel in een ziekenhuis geraken

Also... Gezin gaat een open vuurtje stoken om rond te gaan zitten... Als uw kind zo'n zware longproblemen heeft, dan blijft ge toch zo ver mogelijk weg van rookontwikkeling.
Echt he, was ook mijn eerste reactie toen ik dat zag.
 
Trouwens nog eentje die me bijbleef:
Gezin verhuist naar Noorwegen omdat kinderen longproblemen hebben
Gezin beslist om dan toch in redelijk stedelijke omgeving te gaan wonen, want ze moeten snel in een ziekenhuis geraken

Also... Gezin gaat een open vuurtje stoken om rond te gaan zitten... Als uw kind zo'n zware longproblemen heeft, dan blijft ge toch zo ver mogelijk weg van rookontwikkeling.

En plus:

Gezin verhuist halsoverkop naar Noorwegen zodat ze daar ter plekke, 'live', met een makelaar op zoek kunnen gaan naar hun droomwoonst.

Blijkt dat dergelijke zoektocht in Noorwegen eigenlijk steevast... online en vanop afstand verloopt :unsure:.
 
De Hollanders beginnen hun Hoge Noorden serie uit te zenden. Elke maandag op prime time op een publiek net.

Waren weer hele zonderlinge mensen, en Zweden als vestigingsplaats kwam er ook in voor.
De Nederlandse presentatrice is ook niet mis trouwens.

 
De Hollanders beginnen hun Hoge Noorden serie uit te zenden. Elke maandag op prime time op een publiek net.

Waren weer hele zonderlinge mensen, en Zweden als vestigingsplaats kwam er ook in voor.
De Nederlandse presentatrice is ook niet mis trouwens.

Is dat ergens te bekijken voor mensen die niet in NL wonen? Heb ook geen vpn. Die YouTube video was enkel een trailer.
 
Terug
Bovenaan