Het grote stoner & doomtopic

Ik ben Graveyard wat aan het verkennen en dacht dat het niet zo mijn ding was, maar nu luister ik naar Hisingen Blues en dat is toch duidelijk meer mijn ding!

Ik ben Graveyard wat aan het verkennen en dacht dat het niet zo mijn ding was, maar nu luister ik naar Hisingen Blues en dat is toch duidelijk meer mijn ding!
Paar keer live gezien en ik zou zeggen, als je de kans hebt zeker eens doen!
Beste band in dat genre vind ik.

Dat deze klepper nog nergens is gepasseerd! Beetje onzeker in welke thread deze te plaatsen gezien het zeker geen Stoner/Doom is maar eerder metallic hardcore in Converge stijl.. Maar de harde kern hier lijkt me wel deel van het doelpubliek van deze plaat.

Dat deze klepper nog nergens is gepasseerd! Beetje onzeker in welke thread deze te plaatsen gezien het zeker geen Stoner/Doom is maar eerder metallic hardcore in Converge stijl.. Maar de harde kern hier lijkt me wel deel van het doelpubliek van deze plaat.
Is het niet te metalcore? Ik twijfel om te luisteren. :unsure:

I dig it. Op basis van de reviews was ik ook wat skeptisch, maar tis zeker geen plat gedoe zoals Bring Me The Horizon. Zoals gezegd, ik vind het eerder aanleunen bij Converge, Botch en de Deathwish-stal

Net mijn bureau afgebroken.

Approved.

Oef, na 1 nummer alweer afgezet, echt mijn ding niet. Maar Converge vind ik ook maar niets, dus misschien niet echt een verrassing :unsure:

Oef, na 1 nummer alweer afgezet, echt mijn ding niet. Maar Converge vind ik ook maar niets, dus misschien niet echt een verrassing :unsure:
Ik durfde het zelfs niet opzetten... Denk ook dat dit niets voor mij zal zijn. En dat het beter zou zijn dan Bring me The Horizon wil nu ook niet bepaald veel zeggen imo...

En dat het beter zou zijn dan Bring me The Horizon wil nu ook niet bepaald veel zeggen imo...
Nu misschien hier nog even op inpikken : zelf zeker ook geen fan van die commerciële metalcore. Maar vandaar dat ik wat het onderscheid maak door de term 'metallic hardcore' te gebruiken. Dat vind je ook online al weleens terug. Bands onder die laatste noemer vind ik toch vaak kwaliteit beiden. Zeker geen breinloos geram op de gitaren en drums. Converge uiteraard. Maar wat vind je van Oathbreakers eerste 2 albums? Voor ze met Rheia wat meer de black metal toer zijn opgegaan.. Eros|Anteros vind ik nog altijd een superstraf album. Lijkt me een beetje in de vergetelhoek geraakt doorheen de jaren. Dus ik zou Knocked Loose ook eerder in dat kamp steken.

Ma bon, kzal het hier bij laten. :p

Terug
Bovenaan