Het grote stoner & doomtopic

In categorie gemiste releases: vorig jaar is Big Business met een nieuwe plaat uitgekomen. Ik wist wel dat die een plaat uit hadden maar om één of ander reden vergeten en dus nooit op gezet.


Die maken toch altijd goei spul imo. Zeer genoten van hun passage op Desertfest.
 
In categorie gemiste releases: vorig jaar is Big Business met een nieuwe plaat uitgekomen. Ik wist wel dat die een plaat uit hadden maar om één of ander reden vergeten en dus nooit op gezet.


Die maken toch altijd goei spul imo. Zeer genoten van hun passage op Desertfest.

Damn, wist niet dat die nog bestonden! Heb ze in de tijd leren kennen toen ze met The Melvins speelden, dikke dikke liveshows toen!

En nog iemand die Waste of Space kan smaken!:love:
 
De show in De Kreun is nog steeds één van mijn beste live-ervaringen. Héérlijke liveband.
 
Wat vinden de collega-stoners van de laatste van Samsara Blues Experiment? Voor mij veruit hun beste sinds hun debuut!

Ik heb die rakkers nu wel al tweemaal zien afzeggen voor een concert waarvoor ik tickets had... :/
 
Door corona? Heb ze eens op Yellowstock gezien na de release van hun eerste plaat (2010ish?). Was een goed optreden, maar ik heb ze daarna minder gevolgd. Ik weet niet waarom want die eerste plaat was echt heel goed.
 
Wat zeggen de stoners en doomers hiervan?



Ik weet niet of jullie het 100% stoner/doom vinden, maar invloeden zijn er zeker.
 
Eerste vind ik erg goed en geeft me inderdaad wat doomy vibes!
Ik ben met momenten erg verslaafd aan dit hele album. Erg obscuur en ook heel moeilijk te vinden. Duits band trouwens (en daar zijn er nog wel meer die naar mijn smaak zijn).
Jammer dat de lyrics nergens te vinden zijn, want door de niet-geweldige kwaliteit is het soms lastig om te horen wat hij zingt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik presenteer u... Jerusalem! (Naar YouTube gaan voor playlist van het hele album.)

EDIT: ik heb zelf net nog eens naar het hele album geluisterd, want ik wist zelfs niet meer hoe ze klonken, en ik vind dit écht een aanrader!!!

Volgens mij heeft Electric Wizard goed naar deze band geluisterd, toch zeker naar de meer "schreeuwerige" nummers.


U bent welkom!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan