Het grote stoner & doomtopic

Ik vind Desertfest vaak iets te veel op safe spelen met hun lineup, zelfs "old school" Roadburn had toch een obscuurder kantje.
Is wel iets van aan - al zijn er altijd ook wel goeie ontdekkingen te doen op Desertfest - maar de combinatie Roadburn-Desertfest dekt dan weer netjes een heel breed spectrum gaande van klassiekers en vaste waarden tot opkomende bands en meer exotisch lawaai allerhande.
 
Wat nieuwe Desertfest namen:

MONSTER MAGNET - MONOLORD- BLACK TUSK - INTER ARMA - SPACESLUG - RAGING SPEEDHORN - LORD DYING - MORNE - YOUR HIGHNESS - KARKARA - DRIVE BY WIRE - FIVE THE HIEROPHANT - NORNA - GREEN MILK FROM THE PLANET ORANGE - HELL VALLEY HIGH

Zit toch wel wat goeds tussen imo.
 
Yes!!! Five the Hierophant staat heel hoog op de lijst van bands die ik live wil zien (heb ze leren kennen door een split met Wyatt E.). Ik heb
toevallig vandaag nog geluisterd naar hun meest recente plaat. Was elke editie al een contender voor mijn AOTW. Nu ik erover nadenk, die dateert intussen al van 2021 dus hopelijk is er snel wat nieuw materiaal op komst.

Monolord een paar jaar geleden op Desertfest Gent gezien, was heel leuk.
Inter Arma, zoals eerder gezegd, is op plaat niks voor mij maar live wel zeer goed.
Karkara wordt een eerste keer maar zie ik echt zitten!
 
Terug
Bovenaan