Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat is inderdaad wel een goeie plaat. Staat ook al op mijn AOTW-lijstje.Ik ben Graveyard wat aan het verkennen en dacht dat het niet zo mijn ding was, maar nu luister ik naar Hisingen Blues en dat is toch duidelijk meer mijn ding!
Paar keer live gezien en ik zou zeggen, als je de kans hebt zeker eens doen!Ik ben Graveyard wat aan het verkennen en dacht dat het niet zo mijn ding was, maar nu luister ik naar Hisingen Blues en dat is toch duidelijk meer mijn ding!
Nieuwe Ufomammut
Alsook een optreden aangekondigt in Wintercircus Gent, 16 november.
Freud zal daar ongetwijfeld iets boeiend over te zeggen hebben.Ik blijf de titel altijd mislezen met "Het grote stoma & boomertopic".
Is het niet te metalcore? Ik twijfel om te luisteren.
Dat deze klepper nog nergens is gepasseerd! Beetje onzeker in welke thread deze te plaatsen gezien het zeker geen Stoner/Doom is maar eerder metallic hardcore in Converge stijl.. Maar de harde kern hier lijkt me wel deel van het doelpubliek van deze plaat.

Alright, ik duik erin!I dig it. Op basis van de reviews was ik ook wat skeptisch, maar tis zeker geen plat gedoe zoals Bring Me The Horizon. Zoals gezegd, ik vind het eerder aanleunen bij Converge, Botch en de Deathwish-stal
Vind ik ook! Uitstekende plaat, was een beetje bang dat ze het kwijt waren want Fenice deed me hoegenaamd niks.Hun beste plaat sinds EVE vind ik persoonlijk.
Net mijn bureau afgebroken.
Dat deze klepper nog nergens is gepasseerd! Beetje onzeker in welke thread deze te plaatsen gezien het zeker geen Stoner/Doom is maar eerder metallic hardcore in Converge stijl.. Maar de harde kern hier lijkt me wel deel van het doelpubliek van deze plaat.
Een blik op de toekomst. Van Brutoloontopic naar Pensioentopic en dan kan een Stoma & boomertopic niet ontbreken.Ik blijf de titel altijd mislezen met "Het grote stoma & boomertopic".
Oef, na 1 nummer alweer afgezet, echt mijn ding niet. Maar Converge vind ik ook maar niets, dus misschien niet echt een verrassing

Ik durfde het zelfs niet opzetten... Denk ook dat dit niets voor mij zal zijn. En dat het beter zou zijn dan Bring me The Horizon wil nu ook niet bepaald veel zeggen imo...Oef, na 1 nummer alweer afgezet, echt mijn ding niet. Maar Converge vind ik ook maar niets, dus misschien niet echt een verrassing![]()
Ik vind ze eigenlijk wel dik oké. Maar als Converge en aanverwanten je niks doen, kunt ge idd beter deze ook wel skippen.Sorry jongens en meisjes, duidelijk verkeerde inschatting![]()
Ach, smaken verschillen nu eenmaal.Sorry jongens en meisjes, duidelijk verkeerde inschatting![]()

Nu misschien hier nog even op inpikken : zelf zeker ook geen fan van die commerciële metalcore. Maar vandaar dat ik wat het onderscheid maak door de term 'metallic hardcore' te gebruiken. Dat vind je ook online al weleens terug. Bands onder die laatste noemer vind ik toch vaak kwaliteit beiden. Zeker geen breinloos geram op de gitaren en drums. Converge uiteraard. Maar wat vind je van Oathbreakers eerste 2 albums? Voor ze met Rheia wat meer de black metal toer zijn opgegaan.. Eros|Anteros vind ik nog altijd een superstraf album. Lijkt me een beetje in de vergetelhoek geraakt doorheen de jaren. Dus ik zou Knocked Loose ook eerder in dat kamp steken.En dat het beter zou zijn dan Bring me The Horizon wil nu ook niet bepaald veel zeggen imo...