Het grote stoner & doomtopic

Toch alweer een kleine eeuwigheid geleden dat die nog op de planken hebben gestaan. :headshake: Ik kende ze indertijd, maar ben domweg nooit gaan zien.

[Insert obligate post van @Obi-Jan dat hij hun allerlaatste optreden in 't land gezien heeft omdat hij dat altijd graag zegt]
 
Hebben in 2003 nog in de Frontline gespeeld samen met Mirror of Deception en Revelation. Frederic van Serpentcult organiseerde dat toen.
 
Toch alweer een kleine eeuwigheid geleden dat die nog op de planken hebben gestaan. :headshake: Ik kende ze indertijd, maar ben domweg nooit gaan zien.

[Insert obligate post van @Obi-Jan dat hij hun allerlaatste optreden in 't land gezien heeft omdat hij dat altijd graag zegt]
Heb ik al gezegd dat dat echt een goed optreden was?
:unsure:

dat optreden was volgens mij nog een na dat van 2003, was hun laatste tour niet 2006 of 2007 zoiets?
 
Ik wist niet dat die ooit zijn weggeweest.. :unsure:

Over Roadburn: niet gevolgd, alleen via de Briqueville fb pagina weet ik dat die ook geprogrammeerd staan.
 
Ik snap het ook niet goed :unsure:

Ben nu naar The Nest aan het kijken, puik optreden!
Is dat waar gij zit elke keer als ik u een jaar niet zie ofzo? :unsure:

The Nest ook gezien, ik mis het immersieve van het livegevoel wel duidelijk, ma bon, andere opties zijn er niet echt en het optreden zelf was wél in orde.. Nu (nogmaals) Die Wilde Jagd erdoor aan het jagen.
 
Is dat waar gij zit elke keer als ik u een jaar niet zie ofzo? :unsure:

The Nest ook gezien, ik mis het immersieve van het livegevoel wel duidelijk, ma bon, andere opties zijn er niet echt en het optreden zelf was wél in orde.. Nu (nogmaals) Die Wilde Jagd erdoor aan het jagen.
Ela ela, gij hebt het Waasland de rug toe gekeerd, ik niet he :biglaugh:

Die Wilde Jagd was ook top, ik ga eens naar Steve Von Til luisteren!
 
Borgerhout inderdaad, van 9140 naar 2140. Geniaal voor concerten, dus ik ben hier nu vooral aan het kniezen. :unsure:

Geheel in het thema ben ik nu DeWolff aan het luisteren via Roadburn Redux. Lekker psychbluesjamdinges!
 
Deze ochtend half 9, de kinderen onderweg naar school en Stubru gaat het over 420 hebben met zelfs een cameo voor Sleep - Dopesmoker :woohoo::evil:
 
Dopesmoker stond zelfs in de Zwaarste Lijst dit jaar, op 310. Dat kan beter. Dat moet de Toto's Africa worden van de Zwaarste Lijst.
 
Terug
Bovenaan