Het grote stoner & doomtopic

Heel het album maar zoals gezegd moet ik het eigenlijk nog een paar kansen geven. De jaren van I'm In Your Mind Fuzz en Nonagon Infinity liggen ook al lang achter ons waar ze mij direct meekrijgen in hun muziek.
 
De jaren van I'm In Your Mind Fuzz en Nonagon Infinity liggen ook al lang achter ons waar ze mij direct meekrijgen in hun muziek.
Heard this one before. Ik was er nog niet bij toen die albums uitkwamen, en misschien maakt dat wel een verschil. Nonagon is een Top 3 Gizz album, dus dat begrijp ik wel. But what's all the Mind Fuss about?

maar misschien niet echt iets voor deze thread
 
Ik herinner mij vooral dat ik steendood was en content dat ik eindelijk op een tafeltje kon leunen. :biglaugh: Van dat jaar herinner ik mij vooral Vampyr van Year of No Light. Fenomenaal, ik hoop dat ze dat nog eens live opvissen.
 
Ik herinner mij vooral dat ik steendood was en content dat ik eindelijk op een tafeltje kon leunen. :biglaugh: Van dat jaar herinner ik mij vooral Vampyr van Year of No Light. Fenomenaal, ik hoop dat ze dat nog eens live opvissen.

Amai dat was ook nen topper! Ik weet dat ik toen veel moeite gestoken heb om de audio van die show te matchen met de film zodat ik het thuis ook nog eens kon bekijken :clap:
 
Heard this one before. Ik was er nog niet bij toen die albums uitkwamen, en misschien maakt dat wel een verschil. Nonagon is een Top 3 Gizz album, dus dat begrijp ik wel. But what's all the Mind Fuss about?

maar misschien niet echt iets voor deze thread

Simpel, ze hadden dat album juist uit toen ik Head On/Pill ontdekte en was het eerste album dat ik luisterde. Ze klonken toen ook nog wat als een Thee Oh Sees Coverband in vergelijking met nu. Mss past dit idd meer in de pyschedelica thread
 
Ik herinner mij vooral dat ik steendood was en content dat ik eindelijk op een tafeltje kon leunen. :biglaugh: Van dat jaar herinner ik mij vooral Vampyr van Year of No Light. Fenomenaal, ik hoop dat ze dat nog eens live opvissen.
Gelukkig toen een plekje kunnen bemachtigen op de zeteltjes van de Midi :)
2011 was wel een top jaar imo, veel goeie dingen gezien toen.
 
Ik zal nog eens in mijn pen kruipen voor jullie. Een At Giza-tributeje kan er altijd wel af. Tegen het einde van de week moogt ge iets verwachten!
Edit: Omdat ik dat al heb gedaan zal ik deze keer uitleggen waarom God is Good het beste album ooit gemaakt is.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal nog eens in mijn pen kruipen voor jullie. Een At Giza-tributeje kan er altijd wel af. Tegen het einde van de week moogt ge iets verwachten!
Edit: Omdat ik dat al heb gedaan zal ik deze keer uitleggen waarom God is Good het beste album ooit gemaakt is.
Doe dat, looking forward!
 
Terug
Bovenaan