Het grote stoner & doomtopic

zoals Kid_C in de openingspost al zei, alles wat te cool is voor de metalthread, dus staat hier wel goed denk ik :unsure:

en idd weer een toprelease
 
Ik vond het zelf niet goed, maar ben wel fan van ERR, dus dat zal eerder aan Thou liggen, zeker? Had ze daarvoor nog niet belusiterd.
Ik ben er ook wat mixed over, heeft zeker wel goede momenten, maar zodra die van Thou zijn bek opentrekt hoeft niet niet meer eigenlijk :unsure:

Dan ben ik meer een fan van dat nieuwe nummer met Chelsea Wolfe

 
Ik vond het zelf niet goed, maar ben wel fan van ERR, dus dat zal eerder aan Thou liggen, zeker? Had ze daarvoor nog niet belusiterd.
Ik ben nu ook niet de grootste Though fan maar 't vult elkaar wel goed aan imo. Heel het ding straalt een goeie sfeer uit.
Qua vocals kan irriteer ik me niet zo hard aan die van Thou, al heb ik al wel beter gehoord :p
 
Nieuwe EP van Cult Of Luna is anders ook weer een bommetje. Die blijven vrij consistent in goede releases uitbrengen, weinig uitschuivers..
 
Nieuwe EP van Cult Of Luna is anders ook weer een bommetje. Die blijven vrij consistent in goede releases uitbrengen, weinig uitschuivers..
Inderdaad, hopelijk werken ze ook meer samen met Mark Lanegan!

Ik wacht momenteel eigenlijk vol ongeduld op de nieuwe van Wolvennest, ik kan toch niet de enige zijn? :unsure:


Hopelijk kan ik ze dit jaar nog eens live meepikken...
 
Die ga ik binnenkort ook eens oogsten bij de platenboer, ben benieuwd. Ik ga er niet van uit dat ze Void gaan overtreffen, maar ik ga er van uit dat het wel weer een deftige plaat gaat zijn.

De nieuwe van The Ruins of Beverast is op het eerste gehoord ook best te pruimen trouwens!
 
Terug
Bovenaan