Het grote stoner & doomtopic

Kzou al blij zijn als't in't najaar doorgaat. Ook al is Robert A.A. Lowe (die trouwens de soundtrack gaat doen voor de reboot van Candyman) weg bij OM, ze zijn live echt nóg beter dan gewoonlijk. Laatste keer in Utrecht was echt fantastisch. En ze spelen eindelijk Thebes live, na quasi 8 jaar van touren met dezelfde exacte setlist.

Ben nog bezig aan mijn Essay - maar komt er wel aan ;)
 
Wow, SPAZA komt spelen! Ik vond hun album nu niet zo super, maar zou dat wel graag live zien. En Robert Lowe heeft some serious shoes to fill mbt Candyman soundtrack. Ik weet nog altijd niet wat ik moet vinden van heel dat project trouwens. Was het origineel dan niet perfect genoeg?
 
Aan een Cisneriaans tempo, maar hopelijk niet in Cisneriaanse toestand want dan schier er van die werkdag allicht weinig over...
 
Om in de Botanique officieel uitgesteld (nog geen nieuwe datum).
Zielig toch dat we al meer dan een jaar zonder live muziek zitten. :'(
 
Het gaat raar zijn om terug tussen een hoop bezwete venten, bierlucht en een vleugje marihuanasmoor naar een stoneroptreden te kijken. Misschien in het najaar, maar ik begin daar al mijn twijfels over te hebben.
 
Ik heb ergens in juni of juli nog Kapitein Winokio live gezien. Dus een kleine fix live muziek gehad :unsure:

Wilde nog eens door de Yob catalog gaan maar eerst gestopt bij Middian. Een project van Scheidt na de split van Yob in 2006.
Dat blijft toch een fenomenale plaat.

Favoriet nummer:
 
Ik vind die een pak agressiever voor één of ander reden.

Zijn uiteindelijk gesplit onder druk van een andere band die ook Middian heette en dreigde met rechtzaken. Denk dat ze daarom ook niet op Spotify te vinden zijn.
 
Hebben die nog getourd? Zo'n lap tegen mijn oren zou ik wel nog eens willen krijgen. :love:
 
Terug
Bovenaan