Het grote slowchat topic

Insinueer je nu mijn vrouwelijkheid?
Remadam:
18334374023_81ce59dbc5_b.jpg

Gewoon zeggen : schat jij slaapt op de bank vanavond. Als je mij zo'n blikken geeft dan wil ik u niet meer in ons bed. Je laat maar weten wanneer je van gedachten verandert. (dat gezicht is dan om van te smullen...)

Je moet dan wel het doorzettingsvermogen hebben om haar op de zetel te laten slapen zolang ze niet zo gereageerd heeft. En denk eraan, als jij eerst toegeeft dan is het game over (om het in mooie termen te zeggen). Dus courage :p.
@Silence gewoon om dingen te kaderen vooraleer je drastische beslissingen neemt... Renegade is single. :unsure:

Zodat hij met 40" voorsprong aan de alpen kan beginnen? Pogacar en Vignegaard rijd je niet op minuten hoor in een TT.

Ik hoop dat de Fransen ons gunstig gestemd zijn en in één van de volgende Tours twee tijdritten van boven de 80 km steken.
Zoals al eerder aangegeven, meer kans op gele trui met Van Aert.
  • Individuele tijdrit van 150 km over de kasseien van Roubaix
  • Voor het eerst een veldrit in de Tour.
  • Bonificaties van 1 min in de tussenspurts en voor ritwinnaars.
  • Bergrit over onverhard terrein.
  • Een rit met balkjes op het parcours 300 m voor de meet🤓.
  • Aankomst in Parijs voor het eerst sinds jaren niet op de Champs Elysees, maar bovenaan de trappen van Montmartre.

Van Aert moet zich dan wel eerst laten naturaliseren tot Fransman, die willen ook al jaren een tourwinnaar, dus dat heb je meer kans op een aangepast parcours. MVDP zou dan natuurlijk wel nog een probleem kunnen vormen...

Zoals al eerder aangegeven, meer kans op gele trui met Van Aert.
  • Individuele tijdrit van 150 km over de kasseien van Roubaix
  • Voor het eerst een veldrit in de Tour.
  • Bonificaties van 1 min in de tussenspurts en voor ritwinnaars.
  • Bergrit over onverhard terrein.
  • Een rit met balkjes op het parcours 300 m voor de meet🤓.
  • Aankomst in Parijs voor het eerst sinds jaren niet op de Champs Elysees, maar bovenaan de trappen van Montmartre.

Van Aert moet zich dan wel eerst laten naturaliseren tot Fransman, die willen ook al jaren een tourwinnaar, dus dat heb je meer kans op een aangepast parcours. MVDP zou dan natuurlijk wel nog een probleem kunnen vormen...
Wrong topic? :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan