Het grote slowchat topic

Je hebt je inkomen nog gepost en dat was netto een stuk boven wat een voltijdse arbeider heeft, maar bon, 't is slowchat dus ik ga er in mee.
1. Ik ben geen arbeider. Mijn loon is als bachelor, mijn uitkering is gebaseerd op mijn laatste loon als bachelor.
2. Ik ben toen vergeten duidelijk maken dat bruto bijna netto is. Ik mag dus nog duizenden euro's belastingen betalen.

1. Ik ben geen arbeider. Mijn loon is als bachelor, mijn uitkering is gebaseerd op mijn laatste loon als bachelor.
2. Ik ben toen vergeten duidelijk maken dat bruto bijna netto is. Ik mag dus nog duizenden euro's belastingen betalen.
Je moet je voor mij niet verdedigen hoor, je gaat niet zomaar in je situatie zitten. 't Is slowchat, hier komen mopjes. Ale, blijkbaar enkel mopjes die op een ander slaan. :unsure:

Je moet je voor mij niet verdedigen hoor, je gaat niet zomaar in je situatie zitten. 't Is slowchat, hier komen mopjes. Ale, blijkbaar enkel mopjes die op een ander slaan. :unsure:
Ik ben idd heel gevoelig aan opmerkingen/grapjes over "rijk worden met een uitkering".

En had ik de keuze om "normaal" te functioneren zou ik met veel plezier geen uitkering krijgen. 😉

Toch nog steeds voorpret.

36a8b2d28f978c38b352e905e6ccccbd37805ba0.gifv

Da’s nu ook toevallig, toen ik klein-klein was zei mijn moeder vaak knolselder tegen mij (geen idee) en dat meisje heeft dan ook nog eens de beste voornaam ever!
Ik had als kind ook wel eens mijn haar in een fonteintje dat recht op mijn kop stond, misschien kwam de troetelnaam daar vandaan. :p

1662140034759.png
1662140053979.png

En ik zeg nu wel "als kind", maar in werkelijkheid is dit nog steeds mijn loungelook 50% van de tijd thuis.

Maar wel gekend in alle wietkoten van groot Kortrijk. Make that the cat wise.
Mijn maten waren WEL rokers en ik ben tolerant naar marginale koten.

Bwa volgens mij kan ik er weer al ff tegen. En met die nieuwe regels..

Maandag eens een matrak lenen en mijn verhaal posten.
Voor pluspunten moet ge klagen over "De FuCkINg GEkLeuRdE cAsTiNg In DiE NiEuWe LOTR sErIE" terwijl ge aant kloppen zijt 👌.

ZWARTEN in mijn serie over elfjes, trollen en tovenaars... zeg nu zelf, dat is niet geloofwaardig.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan