Hallo boys!Mja als je de kleur van de rouw, dood en verderf gebruikt.. Ieder woordje in een kleur van de regenboog ging waarschijnlijk wel een positievere uitstraling hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo boys!Mja als je de kleur van de rouw, dood en verderf gebruikt.. Ieder woordje in een kleur van de regenboog ging waarschijnlijk wel een positievere uitstraling hebben.
Hallo boys!
Insinueer je nu mijn mannelijkheid?Misschien moest ik erbij vermeld hebben dat enkel vrouwen daarmee weg geraken.
alleen vrouwen , dus ook jongetjes geraken er niet mee wegInsinueer je nu mijn mannelijkheid?

Sinds wanneer zet jij een spatie voor je komma's? Dat in combinatie met gebrek aan hoofdletter en punt na de zin, doet me vermoeden dat er een antivaxer op je account is ingelogd.alleen vrouwen , dus ook jongetjes geraken er niet mee weg![]()
Ik probeer mijn communicatiestijl steeds aan te passen aan de geadresseerdeSinds wanneer zet jij een spatie voor je komma's? Dat in combinatie met gebrek aan hoofdletter en punt na de zin, doet me vermoeden dat er een antivaxer op je account is ingelogd.

Insinueer je nu mijn vrouwelijkheid?Ik probeer mijn communicatiestijl steeds aan te passen aan de geadresseerde![]()

Shemake.Remokke.![]()
Vastklikken in de auto, tablet in de pollen en de ramen op een kiertje spaart je ook weer 7 euro per uur gemiddeld genomen uit!en ik moet ook op de kleintjes letten.
en anders schakelen we een babysit in.

@Silence gewoon om dingen te kaderen vooraleer je drastische beslissingen neemt... Renegade is single.Gewoon zeggen : schat jij slaapt op de bank vanavond. Als je mij zo'n blikken geeft dan wil ik u niet meer in ons bed. Je laat maar weten wanneer je van gedachten verandert. (dat gezicht is dan om van te smullen...)
Je moet dan wel het doorzettingsvermogen hebben om haar op de zetel te laten slapen zolang ze niet zo gereageerd heeft. En denk eraan, als jij eerst toegeeft dan is het game over (om het in mooie termen te zeggen). Dus courage.

Dat is wel een stukje noodzakelijke context@Silence gewoon om dingen te kaderen vooraleer je drastische beslissingen neemt... Renegade is single.![]()

@Silence gewoon om dingen te kaderen vooraleer je drastische beslissingen neemt... Renegade is single.![]()
Ik ook als ik zo iets vaak zeg
Nooit gedaan. Maar wil ik wel eens graag proberen.
Dat zwart is toch nog een beetje dreigen.Hallo boys!
Zodat hij met 40" voorsprong aan de alpen kan beginnen? Pogacar en Vignegaard rijd je niet op minuten hoor in een TT.
Zoals al eerder aangegeven, meer kans op gele trui met Van Aert.Ik hoop dat de Fransen ons gunstig gestemd zijn en in één van de volgende Tours twee tijdritten van boven de 80 km steken.
.Wrong topic?Zoals al eerder aangegeven, meer kans op gele trui met Van Aert.
- Individuele tijdrit van 150 km over de kasseien van Roubaix
- Voor het eerst een veldrit in de Tour.
- Bonificaties van 1 min in de tussenspurts en voor ritwinnaars.
- Bergrit over onverhard terrein.
- Een rit met balkjes op het parcours 300 m voor de meet
.
- Aankomst in Parijs voor het eerst sinds jaren niet op de Champs Elysees, maar bovenaan de trappen van Montmartre.
Van Aert moet zich dan wel eerst laten naturaliseren tot Fransman, die willen ook al jaren een tourwinnaar, dus dat heb je meer kans op een aangepast parcours. MVDP zou dan natuurlijk wel nog een probleem kunnen vormen...

Denk het ook, wielrennen hoort hier: https://www.beyondgaming.be/threads/de-beerput-van-het-internet.2196/Wrong topic?![]()