Oefening baart kunst!Mijn klassieke datingstressniveau wél!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oefening baart kunst!Mijn klassieke datingstressniveau wél!![]()
400 dates zal ook wel iets anders baren.Oefening baart kunst!
Voorzichtig zijn hè400 dates zal ook wel iets anders baren.

Voorzichtig zijn hè![]()
In general, the failure rate for perfect use (i.e., a condom used correctly at every act of intercourse) is approximately 3%

Fuuuuuuuuuu

Fuuuuuuuuuu![]()
Sponzen broekje, heel de dag buiten zetten, savonds paar minuutjes afspuiten en binnen zetten. Scheelt toch al heel wat en vooral nu dat het lang licht is buiten.Zo ne kleine schijt toch serieus wat af.
Normaal zetten we om de twee maand eens onze vuilbak buiten en daar zit dan 10kg in. Nu om de twee weken met 30-40kg. Kindergeld dekt dat allemaal niet eh.![]()
Dit of een ruimte vullen met 20 cm houtkrullen/stro en die daar z’n gangen in laten gaanSponzen broekje, heel de dag buiten zetten, savonds paar minuutjes afspuiten en binnen zetten. Scheelt toch al heel wat en vooral nu dat het lang licht is buiten.
Volgende week hittegolf, dus snachts binnen halen hoeft niet.
.Voilà. Gewoon regelmatig de bak water bij vullen en een rauwe biet gooien om te eten.Dit of een ruimte vullen met 20 cm houtkrullen/stro en die daar z’n gangen in laten gaan.
Dan zou je verwachten dat hij dezelfde klachten heeft na zijn wekelijks bezoek aan de darkroom.Mss hebben ze je te lang laten liggen op je zijkant toen er een hele klas studenten eens kwam voelen aan je prostaat?
Misschien ligt hij dan face down, ass up.Dan zou je verwachten dat hij dezelfde klachten heeft na zijn wekelijks bezoek aan de darkroom.
Er zijn er met heel specifieke bedoelingen die het effectief op 2 minuten zouden proberen "rond te krijgen" ook denk ik...Kan toch perfect?
Gewoon een klein scriptje dat iedere liker een bericht stuurt: "Proficiat, je hebt bij deze een plaats gewonnen op speeddate met hyperpopulaire Mulan te x om x uur, tot dan!".
Elk 2 minuten geven, op 13 uur ben je dus rond, en dan kan je geinformeerd je keuze maken![]()

Efficiënte kerels!Er zijn er met heel specifieke bedoelingen die het effectief op 2 minuten zouden proberen "rond te krijgen" ook denk ik...![]()
Er zijn er met heel specifieke bedoelingen die het effectief op 2 minuten zouden proberen "rond te krijgen" ook denk ik...![]()
Mja, ik heb ook zo een maat die van niks vies is. (een beetje zoals wannez) Zorgt wel altijd voor legendarische verhaaltjes.Er zijn er met heel specifieke bedoelingen die het effectief op 2 minuten zouden proberen "rond te krijgen" ook denk ik...
uitsloversEr zijn er met heel specifieke bedoelingen die het effectief op 2 minuten zouden proberen "rond te krijgen" ook denk ik...![]()
Het lijkt mij net aan te raden om de ballen te missen?Altijd. De helicopter heeft een 100% succes rate.
Wel steeds goed opletten dat ik de bal niet mis sla.

Ik zal hier niet op ingaan. Ik zit voor de moment in de hoek voor m'n offtopic gezever.Het lijkt mij net aan te raden om de ballen te missen?![]()