Ik kreeg altijd Fransozen en Duitsers.Ze zouden beter landsgrenzen steken in die app, ik krijg Nie anders dan fransdozen als ik meer dan 20km instel..
En had ik dan een match, dan spraken die geen Engels :/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kreeg altijd Fransozen en Duitsers.Ze zouden beter landsgrenzen steken in die app, ik krijg Nie anders dan fransdozen als ik meer dan 20km instel..
Mooi voorbeeld van de hoge eisen van mannen op Tinder.Ik kreeg altijd Fransozen en Duitsers.
En had ik dan een match, dan spraken die geen Engels :/
Aanvaarden dat iemand meer dan 51kg weegt valt anno 2022 niet meer onder ‘van niks vies’.Mja, ik heb ook zo een maat die van niks vies is. (een beetje zoals wannez) Zorgt wel altijd voor legendarische verhaaltjes.
Wie heeft er u dat wijsgemaakt?Aanvaarden dat iemand meer dan 51kg weegt valt anno 2022 niet meer onder ‘van niks vies’.
Een vriendelijke meneer op de laatste xxl legging croc gang bang.Wie heeft er u dat wijsgemaakt?
Als ze maar 1m50 is en 51 kg weegt dan mag ze ook langs achter in de rij aanschuiven. Alles gaat om de juiste verhoudingen.Aanvaarden dat iemand meer dan 51kg weegt valt anno 2022 niet meer onder ‘van niks vies’.
Ge gaat dan Shrek een mamadora geven? (kijk eens in detail naar die smiley)Dat zal ik zijn binnen een paar weken in de terug rit als ik al van 4u smorgens op tjool ben naar Brussel en weer terug.![]()
Na een dag Brussel lijkt me shrek een mamadora geven nog het aangenaamste van heel de dag.Ge gaat dan Shrek een mamadora geven? (kijk eens in detail naar die smiley)
Vroeger zei men ‘het correct aantal kilo’s is hoeveel centimeter er boven de meter staan’ (dus 1m50 = 50kg) maar dat is echt nog van in de tijd van mijn moeder. Ik dacht al dat 51kg aan de zware kant was, @straight_six maar je moet maar denken dat 6kg daarvan boobage is.Als ze maar 1m50 is en 51 kg weegt dan mag ze ook langs achter in de rij aanschuiven. Alles gaat om de juiste verhoudingen.
Er zijn er ook genoeg die nog niet aan het gewicht van een schelleke boterhamworst komen.Vroeger zei men ‘het correct aantal kilo’s is hoeveel centimeter er boven de meter staan’ (dus 1m50 = 50kg) maar dat is echt nog van in de tijd van mijn moeder. Ik dacht al dat 51kg aan de zware kant was, @straight_six maar je moet maar denken dat 6kg daarvan boobage is.
Ferm koppel danVroeger zei men ‘het correct aantal kilo’s is hoeveel centimeter er boven de meter staan’ (dus 1m50 = 50kg) maar dat is echt nog van in de tijd van mijn moeder. Ik dacht al dat 51kg aan de zware kant was, @straight_six maar je moet maar denken dat 6kg daarvan boobage is.

Ik voel me opeens saai en oud want als een potentiële date zou vragen om na 22u nog af te spreken om iets te gaan drinken zou ik vragen als dat ook niet om 20u kan of zoDe locatie bestaat, is verlicht en er zijn nog (veel) andere mensen (die niet tot eenzelfde commune lijken te behoren). Ik voel me nog op mijn gemak. Maarja ze is er nog niet.

17u is prima!Ik voel me opeens saai en oud want als een potentiële date zou vragen om na 22u nog af te spreken om iets te gaan drinken zou ik vragen als dat ook niet om 20u kan of zo![]()

En het was zij die het voorstelde zelfs, ik zat al in mijne zetel te Netflixen!Ik voel me opeens saai en oud want als een potentiële date zou vragen om na 22u nog af te spreken om iets te gaan drinken zou ik vragen als dat ook niet om 20u kan of zo![]()
Nou nou ik ben heel benieuwd.En het was zij die het voorstelde zelfs, ik zat al in mijne zetel te Netflixen!
Daar ben ik nog niet uit maar sowieso compenseren uw pluspunten dat eventuele minpuntje ruimschoots.Nou nou ik ben heel benieuwd.
Ik ben trouwens ook ooit eens bij een waarzegster geweest... Minpunt nu?
Er is tipsy cherry cocktail per 1,5 liter te bestellen. Komt wel goed gok ik![]()
Gaat het zo een date worden...Op de parking nuGaat het zo een date worden...
Is ze er nog niet?