Het grote slowchat topic

Als ze maar 1m50 is en 51 kg weegt dan mag ze ook langs achter in de rij aanschuiven. Alles gaat om de juiste verhoudingen.
Vroeger zei men ‘het correct aantal kilo’s is hoeveel centimeter er boven de meter staan’ (dus 1m50 = 50kg) maar dat is echt nog van in de tijd van mijn moeder. Ik dacht al dat 51kg aan de zware kant was, @straight_six maar je moet maar denken dat 6kg daarvan boobage is.

Vroeger zei men ‘het correct aantal kilo’s is hoeveel centimeter er boven de meter staan’ (dus 1m50 = 50kg) maar dat is echt nog van in de tijd van mijn moeder. Ik dacht al dat 51kg aan de zware kant was, @straight_six maar je moet maar denken dat 6kg daarvan boobage is.
Er zijn er ook genoeg die nog niet aan het gewicht van een schelleke boterhamworst komen.

De locatie bestaat, is verlicht en er zijn nog (veel) andere mensen (die niet tot eenzelfde commune lijken te behoren). Ik voel me nog op mijn gemak 👌. Maarja ze is er nog niet.
Ik voel me opeens saai en oud want als een potentiële date zou vragen om na 22u nog af te spreken om iets te gaan drinken zou ik vragen als dat ook niet om 20u kan of zo 🤭

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan