Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tssss, zelfs niet eens eerst iets drinken?!?Op de parking nu
Al zijn dates zijn zo.. Zat voeren, seks en daarna op alles blokkeren.Gaat het zo een date worden...
Is ze er nog niet?
Niet AL zijn dates!Al zijn dates zijn zo.. Zat voeren, seks en daarna op alles blokkeren.

Sommigen lopen er idd ook zo in.Niet AL zijn dates!![]()
0/3. Mss zit jij gewoon fout?Sommigen lopen er idd ook zo in.
)Op 3? Welke was er op 2 punten?0/3. Mss zit jij gewoon fout?
(Alweer)
Een eerste date is OOK een date he!Op 3? Welke was er op 2 punten?
Ja, maar dat is meestal toch de enige date bij hem? (caravanseks gaan we niet mee tellen als 2de date eh..)Een eerste date is OOK een date he!
Ik moei mij niet met zijn andere dates, maar ik heb geen alcohol gedronken, ben niet geghost en heb geen seks gehad met Wannez op de eerste date, noch in de campervan! (Met dat stapelbed is dat veel te laag jong!!!)Ja, maar dat is meestal toch de enige date bij hem? (caravanseks gaan we niet mee tellen als 2de date eh.
Dus 1 van de 2 is gefriendzoned. Nu nog uit zoeken wie..Ik moei mij niet met zijn andere dates, maar ik heb geen alcohol gedronken, ben niet geghost en heb geen seks gehad met Wannez op de eerste date, noch in de campervan! (Met dat stapelbed is dat veel te laag jong!!!)
Have fun!Dus 1 van de 2 is gefriendzoned. Nu nog uit zoeken wie..

ArmSpannend!
@Wannez
Als ze uw arm aanraakt tijdens het gesprek hebt ge prijs hè.
Tenzij ze 1,5 liter alleen uit heeft
en in haar haren friemelen
nog voor haar eerste glas uit was.Da’s echt ni waar! Ik blokkeer zelden iemandAl zijn dates zijn zo.. Zat voeren, seks en daarna op alles blokkeren.

Going strong!Armen in haar haren friemelen
nog voor haar eerste glas uit was.
Nee dat was @straight_six zelf.Nu vraag ik me wel af welk geluid ze maakt... gebalk, geknor, apengeluiden,..
Je vrouw zei nochtans iets anders.. Spreekt natuurlijk ook niet in je voordeel als je dan zulke dingen gaat zeggen..Nee dat was @straight_six zelf.
Het enige dat Amber eigenlijk zei was "is it in yet?" gevolgd door "what, it's over already?".