Hoe, jij ook al?Je vrouw zei nochtans iets anders.. Spreekt natuurlijk ook niet in je voordeel als je dan zulke dingen gaat zeggen..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe, jij ook al?Je vrouw zei nochtans iets anders.. Spreekt natuurlijk ook niet in je voordeel als je dan zulke dingen gaat zeggen..
Je was er toch bij? Je moet je nu niet van de domme houden..Hoe, jij ook al?
Ah ik dacht dat we dat nog stil moesten houden. Ja natuurlijk weet ik dat nogJe was er toch bij? Je moet je nu niet van de domme houden..

Oeps.. Nuja ik vond het een mooi moment.Ah ik dacht dat we dat nog stil moesten houden. Ja natuurlijk weet ik dat nog![]()
Komt er een vervolg?Armen in haar haren friemelen
nog voor haar eerste glas uit was.
Echt bondingOeps.. Nuja ik vond het een mooi moment.

Ja dat denk ik nog wel, maar niks langdurig.Komt er een vervolg?
Je vrouw zei nochtans iets anders.. Spreekt natuurlijk ook niet in je voordeel als je dan zulke dingen gaat zeggen..
Je was er toch bij? Je moet je nu niet van de domme houden..
Ah ik dacht dat we dat nog stil moesten houden. Ja natuurlijk weet ik dat nog![]()
Oeps.. Nuja ik vond het een mooi moment.
Amaai nog niet, mijn vrouw spreekt er nog over.Echt bonding![]()
.
Post van de maand/jaar/eeuwAmaai nog niet, mijn vrouw spreekt er nog over.
Ik kreeg opeens telefoon van mijn vrouw, compleet in shock riep ze...
SCHAT WAT IS DAT HIER????? Er komen hier 2 dronken apen binnen gestormd roepend "tis voor de BG-GB".
Ik vroeg "WAT?". En ze begonnen te scanderen"BEYOND GAMING GANG BANG, BEYOND GAMING GANG BANG, BEYOND GAMING GANG BANG" en ze begonnen te gniffelen en high fiven alsof ze een goede mop hadden gemaakt.
Ik bekijk mijn deurbel app ter bevestiging en zag dit:
![]()
Ja lap ik weet al direct hoe laat het is, de @Wannez is gearriveerd. Ik vroeg aan mijn vrouw is die 2e aap een magere bonestaak van 1m80 die pretendeert groter en breder te zijn?
Ik krijg direct mijn bevestiging met ja!!!!! En hij had nogal een gay lycra pakske aan dat hij net heeft uit gespeeld... Juist ja, @straight_six is ook daar. De camera verzorgt het bewijs:![]()
Mijn vrouw is gelukkig niet van de domste en zei gelukkig heb ik al wat ervaring met uw marginale kameraden. Ik zag direct in hun ogen dat dit een extra categorie van simpele zielen waren, zelfs zonder de alcohol. Het was me duidelijk dat de beste oplossing was om ze gewoon laten te doen.
Ze hebben hier dan eerst 2min staan thrusten in het ijle (), en zijn toen 20min beginnen beuken op elkaar.![]()
De ene weende de hele tijd en had zo een klein pietje dat den andere het niet door had dat er iets aan het gebeuren was. Na 2 min was dien klaar en zijn ze geswitcht.
Voor 18min is dien andere bezig geweest terwijl hij iets bleef prevelen van "hoe voelt DIT mes in je 'rug'". Hij bleef die andere gast ook maar Mulen noemen ofzo. Ik snapte er helemaal niks van, en volgens mij hijzelf ook niet.
Ik heb ze dan zien vertrekken als volgt:, en dan heb ik de flikken toch maar gebeld, seffes veroorzaken ze nog een ongeluk. Die wisten met dan te vertellen dat 1 van die 2 onnozelaars ene van hun was![]()
.
Uit schaamte hebben ze me dan de beelden van hun alcoholtest gestuurd:
![]()
![]()

Amaai nog niet, mijn vrouw spreekt er nog over.
Ik kreeg opeens telefoon van mijn vrouw, compleet in shock riep ze...
SCHAT WAT IS DAT HIER????? Er komen hier 2 dronken apen binnen gestormd roepend "tis voor de BG-GB".
Ik vroeg "WAT?". En ze begonnen te scanderen"BEYOND GAMING GANG BANG, BEYOND GAMING GANG BANG, BEYOND GAMING GANG BANG" en ze begonnen te gniffelen en high fiven alsof ze een goede mop hadden gemaakt.
Ik bekijk mijn deurbel app ter bevestiging en zag dit:
![]()
Ja lap ik weet al direct hoe laat het is, de @Wannez is gearriveerd. Ik vroeg aan mijn vrouw is die 2e aap een magere bonestaak van 1m80 die pretendeert groter en breder te zijn?
Ik krijg direct mijn bevestiging met ja!!!!! En hij had nogal een gay lycra pakske aan dat hij net heeft uit gespeeld... Juist ja, @straight_six is ook daar. De camera verzorgt het bewijs:![]()
Mijn vrouw is gelukkig niet van de domste en zei gelukkig heb ik al wat ervaring met uw marginale kameraden. Ik zag direct in hun ogen dat dit een extra categorie van simpele zielen waren, zelfs zonder de alcohol. Het was me duidelijk dat de beste oplossing was om ze gewoon laten te doen.
Ze hebben hier dan eerst 2min staan thrusten in het ijle (), en zijn toen 20min beginnen beuken op elkaar.![]()
De ene weende de hele tijd en had zo een klein pietje dat den andere het niet door had dat er iets aan het gebeuren was. Na 2 min was dien klaar en zijn ze geswitcht.
Voor 18min is dien andere bezig geweest terwijl hij iets bleef prevelen van "hoe voelt DIT mes in je 'rug'". Hij bleef die andere gast ook maar Mulen noemen ofzo. Ik snapte er helemaal niks van, en volgens mij hijzelf ook niet.
Ik heb ze dan zien vertrekken als volgt:, en dan heb ik de flikken toch maar gebeld, seffes veroorzaken ze nog een ongeluk. Die wisten met dan te vertellen dat 1 van die 2 onnozelaars ene van hun was![]()
.
Uit schaamte hebben ze me dan de beelden van hun alcoholtest gestuurd:
![]()
![]()

Geen behoefte om BG redacteur te worden?Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat de content noch stijl van mijn literaire nageboortes matcht met het imago dat BG wilt portretterenGeen behoefte om BG redacteur te worden?
.Dees clubke is OOK BG!Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat de content noch stijl van mijn literaire nageboortes matcht met het imago dat BG wilt portretteren.
)
"Ik ga even mijn kleren aandoen".
Ik: na 2 of 3 minuten sta ik terug beneden.
![]()
![]()
In hetzelfde stramien:
Ik poets mijn tanden en kom slapen. . .
Ik... Ben blijkbaar een man?Bij mij is het eerder:
Vrouw: Ik ben klaar om te vertrekken heIk: Spring recht, pak sleutels, doe schoenen aan en sta aan de deur.

Dit verklaart zo-veel!Ik... Ben blijkbaar een man?![]()
Maar nog steeds niet alles.Dit verklaart zo-veel!