Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge blijft ze wel maar treiteren heDe spareribs zijn bijna klaar![]()

Wij hebben nochtans een duidelijke overeenkomst. Ik doe alsof ik mezelf uitnodig maar zal nooit afkomen en hij doet alsof ik welkom benSommige mensen kunnen echt geen hints snappen, amirite @Tomski![]()

Ge blijft ze wel maar treiteren he![]()
Wij hebben nochtans een duidelijke overeenkomst. Ik doe alsof ik mezelf uitnodig maar zal nooit afkomen en hij doet alsof ik welkom ben![]()
Kheb gewoon genenDas gewoon omdak u ni in bikini mag zien! Egoist!
. Wat prefereert ge dan: badpak of gewoon direct naakt?heb ik daar iets in te zeggen?Kheb gewoon genen. Wat prefereert ge dan: badpak of gewoon direct naakt?
Als gast heb je te zwijgen. (En te drinken)heb ik daar iets in te zeggen?
You naughty boyheb ik daar iets in te zeggen?
You naughty boy
(Alle dan, die keer dat we al hadden afgesproken terwijl uw broer op verlof is moogt ge kiezen, kzalt allebei meenemen)
Hopelijk met heel goeie zoonfunctie zodat ze toch nog een miniem scheutje sfeer kunnen detecteren.Die tuincamera's gaan dan toch nog renderen.
Worstjes zijn klaar!Neem nota: in zwembroek voor een grill staan = niet ok
Zwembroek als in een strakke Speedo?Neem nota: in zwembroek voor een grill staan = niet ok
Laat gij u dat zeggen @zwarten ?Hopelijk met heel goeie zoonfunctie zodat ze toch nog een miniem scheutje sfeer kunnen detecteren.