Het grote slowchat topic

8 en 12. Wat een vooroordeel trouwens! Het was in een park i.p.v. een café (want het terras was niet open op maandag :unsure: )
In een park op een bankje met een blik karlsquell? (Dat is pas een vooroordeel 🤪)

Maar als iemand zegt jonge kinderen denk ik gewoon aan peuters/kleuters 🤷

Het is zomer hè 🥸
Maar ik ben even geïntrigeerd door bijvoorbeeld rode vlaggen of cirkels die ik rond kan maken. Of een combinatie van de drie. 🤔
Eh? Lichaamsdelen met vlaggen en cirkels?

In een park op een bankje met een blik karlsquell? (Dat is pas een vooroordeel 🤪)
Het was met Moscow Mule :unsure:
Maar als iemand zegt jonge kinderen denk ik gewoon aan peuters/kleuters 🤷
Het zou inderdaad onverantwoord zijn om daarmee tot 12u in een park te zitten.
Eh? Lichaamsdelen met vlaggen en cirkels?
Niets is te gek! Maar ik had het over toespelingen, vlaggen en voltooide cirkels.

Onlangs belde mijn pa nog eens voor een oude wagen met Duitse nummerplaat die al dagenlang in de middle of nowhere stond.
Die mens aan het onthaal wou daar niks mee doen.
Mijn pa nog wat aangedrongen.
Zegt die mens van het onthaal: zet het anders op mail en dan zal ik het doorgeven aan de juiste persoon.
Toen is mijn pa toch ff uit zijn krammen geschoten tegen die onthaalmedewerker. Waarvoor zitten die mensen daar eigenlijk?
Ik weet het ook niet, @straight_six?

Ik weet het ook niet, @straight_six?
Er zitten er daar veel dik tegen hun goesting. Al een paar keer meegemaakt dat ik bel naar de zone waar ik woon om een melding te doen en als ik dan bij ons kijk dan zie ik heel vaak dat ze er daar niks mee gedaan hebben.

Bij ons zetten ze degene die gestraft zijn aan het onthaal, dus dat zegt ook genoeg zeker? Eigenlijk kun je best via police on web zoiets melden, dan is het iemand anders die dat zal behandelen en zal er wel iets aan gedaan worden.

@straight_six Eigenlijk iets wat ik mij af en toe afvraag - gewoon een vraag, geen verwijt - maar ik zie nu een verkrachting op 22 mei waar ze nu hulp voor vragen, in Gent was er ene met zes of acht maand tussen, waarom duurt dat zo lang eer men publiek hulp vraagt voor dat soort dingen?

Geen idee eigenlijk.

Maar soms duurt het ook wel lang eer slachtoffers aangifte komen doen van verkrachtingen door schaamtegevoel. Dan heb je nog heel de administratieve rompslomp, of als ze de aangifte in een andere gemeente doen dan moet heel dat dossier overgemaakt worden.

Ze proberen ook wel zelf eerst de daders te vinden door buurtonderzoek, videobeelden op te vragen,.. Dat is echt wel de laatste stap als ze ze niet vinden.

@Mulan en al degene die last hebben schurende dijen tijdens deze warmte.
No more fugly leggings😚

Of het comfortabel zit is iets anders.:unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan