Het grote slowchat topic

Procrastinatie-broeder @Lint , vandaag dan toch maar eens vlucht geboekt voor mezelf en de kinderen. Dat uitstellen, kwam de prijs duidelijk niet ten goede :unsure:.
Ik heb dat nog wat te lang “vergoeilijkt” door te twijfelen of met de auto toch een optie zou zijn, maar een autorit van 18u met hen (excl stops) was eigenlijk nooit een valabel alternatief 🤓

Procrastinatie-broeder @Lint , vandaag dan toch maar eens vlucht geboekt voor mezelf en de kinderen. Dat uitstellen, kwam de prijs duidelijk niet ten goede :unsure:.
Ik heb dat nog wat te lang “vergoeilijkt” door te twijfelen of met de auto toch een optie zou zijn, maar een autorit van 18u met hen (excl stops) was eigenlijk nooit een valabel alternatief 🤓
Tgoh, de BG-brutoloon-elite kan zich dat permitteren om te procrastineren voor zo een zaken, so you're good 👊.

Welke vrouwen zijn dat hier eigenlijk. Drollen zoals die van een grote hond, maandstonden die niks vergeleken zijn met barbaarse volkerenmoord,..

In onze wereld laten vrouwen geen scheten, kortom iedere uitgang is gewoon een ingang.

Gewoon om efkes een inzicht te geven aan sommige anderen hier:
Gisterenavond Tinder geïnstalleerd, daarnet gezien dat ik MEER dan 400 likes heb. What da fuck moet dat dan wel niet zijn voor bloedmooie vrouwen? 😨

Aantal likes van mijn kant uit: 2. 😬
2 op die 400?
Dus je vindt amper 0.5% vd mannen aantrekkelijk, maar ondertussen geef je toe niet bloedmooi te zijn? Perfect voorbeeld van te hoge eisen van vrouwen. :unsure:

2 op die 400?
Dus je vindt amper 0.5% vd mannen aantrekkelijk, maar ondertussen geef je toe niet bloedmooi te zijn? Perfect voorbeeld van te hoge eisen van vrouwen. :unsure:
Ja, ik met mijn dolgekke eisen zoals... Dezelfde taal spreken, wat passend zijn qua leeftijd, op minder dan 100km wonen, geen profielfoto hebben die duidelijk maakt dat die enkel wil poepen,... 🤷🏼

Ja, ik met mijn dolgekke eisen zoals... Dezelfde taal spreken, wat passend zijn qua leeftijd, op minder dan 100km wonen, geen profielfoto hebben die duidelijk maakt dat die enkel wil poepen,... 🤷🏼
Daar zeg je het.

Nu, je gaat ook serieus veel deftige matches verliezen als je zo filtert denk ik. Mannen gaan rap een foto er op zetten waarvan ze denken er goed uit te zien, maar jij denkt "die wil enkel poepen". Verlies voor beide partijen.

Daar zeg je het.

Nu, je gaat ook serieus veel deftige matches verliezen als je zo filtert denk ik. Mannen gaan rap een foto er op zetten waarvan ze denken er goed uit te zien, maar jij denkt "die wil enkel poepen". Verlies voor beide partijen.
Hoe moet ik anders een close-up van een blote bast met centraal de riemsluiting interpreteren? Of vastgebonden handen? 😬

Alsof dat 398 van de 400 zijn.
Ik zou bijna serieus beginnen reageren in dit topic.
Mahneet jong, maar ik LEES wel wat iemand in zijn profiel invult ook, als de foto wel iets uitstraalt althans.
Wat ben ik bvb met een paardenkerel (jup, ook een ding blijkbaar) of een sportieve globetrotter, als huismus die ik ben? 🤷🏼

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan