Ze was al eerder geboren hoor, maar ze zet nu pas haar kroontje/tiara op
Hier wordt een nieuwe kink-queen geboren

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze was al eerder geboren hoor, maar ze zet nu pas haar kroontje/tiara op
Hier wordt een nieuwe kink-queen geboren

I agreeKheb dat m’n dochter ooit horen roepen naar m’n zoon toen ze in bad zaten “ok maar niet in mn haar en niet in m’n ogen!”![]()
(Ge krijgt daar een rood oog van ...)

Mulans loves alle slurfen?Nog nooit op geselecteerd VOOR een eerste date!![]()
Mulan stelt andere zaken hoger op de lijst.Mulans loves alle slurfen?

Overal veel haar heb ik ondertussen begrepen.Mulan stelt andere zaken hoger op de lijst.![]()
Overal veel haar heb ik ondertussen begrepen.
Dat diagonaal lezen is toch ook niet alles. Ik veronderstelde varkensmignonetten en beeldde me al in dat ge - gesteld dat ge het in 1 hap in uw mond krijgt - daar dan toch onaangenaam lang op moet sjieken.Koude voeding is hier makkelijker: mignonetten, mellowcakes, pim koekjes,...
Als het in 1 hap in mijn mond past is het dan ook bijten en binnen dus geen rituelen hier
Ik eet geen koude varkensmignotten - dat is zeker een sjiekDat diagonaal lezen is toch ook niet alles. Ik veronderstelde varkensmignonetten en beeldde me al in dat ge - gesteld dat ge het in 1 hap in uw mond krijgt - daar dan toch onaangenaam lang op moet sjieken.

Damn, that's just cold!Ik heb het over mijn algemene tinderperikelen hoor.
Niet zo snel aangesproken voelen, ge zijt namelijk te oud, te ver én teveel met Wannes bezig voor mij![]()

Niet! Ik gaf toch een kusje?Damn, that's just cold!![]()
Maar je bevestigde niet dat de evenaar door mijn... Euh.. nulmeridiaan loopt!Niet! Ik gaf toch een kusje?
Ik weet het niet, ik heb nog nooit uw eh nulmeridiaan gezien…Maar je bevestigde niet dat de evenaar door mijn... Euh.. nulmeridiaan loopt!
EN MET ZO EEN ATTITUDE ZAL DAT OOK NIET GEBEUREN!Ik weet het niet, ik heb nog nooit uw eh nulmeridiaan gezien…
@recipe4hate Dodged that bulletEN MET ZO EEN ATTITUDE ZAL DAT OOK NIET GEBEUREN!
Formaat kinderarmpjes veronderstel ik.Het kan zijn dat ik het gemiddelde stevig overstijg maar toch.
Wat een enorme drollen moeten dat niet zijn seg?![]()
Dan is het al zeker gene bullshit.I call bullshit. Op haar leeftijd leg je geen stevige drollen meer.